Mionix Naos 5000

MFZ
Medlem
Skrivet av StarCroW:

UGC 9500 sensorn är grym så länge man använder rätt musmatta dock är den överkänslig därav problem på tygmattor som har sk. coating och för damm partiklar.
Så ni som sitter på någon utav dessa möss med samma sensor är absolut inget undatag ifrån detta, men ni får gärna inbilla er de =).

nu har jag ju iof aldrig haft en mus med den sensorn, det är dessutom första lasern jag köpt någonsin.. och ifall alla lasermusar är så kassa på tyg så lär det inte bli så många fler heller.
jag har väl inte varit uppmärksam nog att läsa mig till problemet så delvis får jag väl skylla mig själv i detta fall.
för att kommentera det du sa ytterligare, så gav supporten mig tipset att tygmattor som HADE coating skulle funka bättre, men även inget dom rekommenderade för optimalt användande.

men förövrigt så kan jag instämma med allt annat ang recensionen, den är fantastiskt skön att hantera, inställningsmöjligheterna osv va oxo rätt trevliga i drivrutinerna.

jag kan dessutom rekommendera mionix pga deras support som var snabb och personlig, bara det väger mycket i mina ögon!

så.. om ni har plast/aluminiummattor.. så är detta ett BRA köp.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Skulle behöva en ny mus. Inte för att min nuvarande har pajat men för att den är rätt gammal.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Ingen mus i världen hjälper på en usel spelare. Jo, jag har erfarenhet av detta, och sedan kan ni fylla i resten själva.

Varsågod:

..................

.................

.................


signatur

Det var detta...

Medlem

Min gamla Microsoft mus för en hundring funkar fortfarande utmärkt, föredrar en långsam mus. Så den är helt rätt för mig.

Men fler knappar och en någon "finare" design kanske kan motivera en förtidspension vid 5år.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Inhandlad idag, och hjälp!
Suttit med min MX518 sedan release, och ja...ehum... denna é liiite piggare.
Aimen är lika med 0 än så länge.
Men men, den sitter som gjuten i näven, så ja é nöjd.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Varför ingen tävling? Jag vill vinna en sån här!

Medlem

grr, kan inte få upp vikt luckorna och musen vägrar starta när jag startar datorn...

Medlem
Skrivet av mrpeters:

grr, kan inte få upp vikt luckorna och musen vägrar starta när jag startar datorn...

Tryckte så det gjorde ont i fingrarna, så tillslut! Seger! Luckorna öppnades magiskt!


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

MFZ
Medlem

man ska dra i låsen längre än man tror, luckorna öppnas av sig själva när man drar tillräckligt långt.

satt själv o svor över dom först.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Själv så fann jag den på Fragbite http://www.fragbite.se/?newsID =16329 (bman)

123
Skriv svar