Testa Dungeon Defense

Medlem
Testa Dungeon Defense

Ser ut som spelet ska släppas till 360 med om ni tittar på sidan av GUIt, dom knapparna såg bekanta ut...

Medlem

Annars så kan du använda 360-dosan i Windows och få upp samma knappar där också i spel som stödjer den direkt.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Funkar inte riktigt att lira detta ensam.

Medlem

Jag gillar tower defense-spel, så detta ser lovande ut.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Stort fan av WC3 Tower Defence's Ser skit skoj ut om man spelar LAN med polare Hoppas det inte är portad direct från 360 bara, hata sånt

Medlem

Eh... lite lättare för freaking Epic Games att göra ett tower defence-spel än Average Joe & co. UDK är ju deras skapelse, och de har några av de bästa grafikerna hos sig.

Medlem
Skrivet av Wartex:

Eh... lite lättare för freaking Epic Games att göra ett tower defence-spel än Average Joe & co. UDK är ju deras skapelse, och de har några av de bästa grafikerna hos sig.

öh... udk är ett spelutvecklarverktyg för alla. det är inte epic games som har gjort dungeon defense

Medlem

Videon fick mig konstigt nog att börja tänka på Gandalf...


signatur

I'm just sayin...

Medlem

Fick lite Solstice vibbar, vet inte, måste vara grafiken...

Skrivet av Wartex:

Eh... lite lättare för freaking Epic Games att göra ett tower defence-spel än Average Joe & co. UDK är ju deras skapelse, och de har några av de bästa grafikerna hos sig.

Tveksamt om Epic har några av de bästa grafikerna hos sig efter att man spelat Unreal 3, eller så hade inte Streamline några av de bästa grafikerna - något av det...

Men det är ju inte Epic som gjort detta så...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag tycker att grafikens design ser helmysig ut


signatur

Game long and prosper

z2k
Medlem

TD där man springer runt i tredjeperson? Måste testas.

Medlem

Helt ok.. Men lite små drygt med 1 spelare >.<

1
Skriv svar