Läcka om storyn i Fear 3

Robot
Medlem
Läcka om storyn i Fear 3

2'an var ju förbaskat dåligt. Ettan var betydligt skönare känsla och bättre grafik i. Blir inget köp.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

rent skabb


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

När jag spelade etta första gången var det ju asgrymt. Bästa grafiken jag sett och man kunde skjuta hål i väggar m.m. Hoppas trean också inför nåt häpnandsväckande!

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

2'an var ju förbaskat dåligt. Ettan var betydligt skönare känsla och bättre grafik i. Blir inget köp.

Haha?!
Folk är fan helt otroliga, du baserar ett "inget köp" på den otroligt intetsägande texten när du inte har sett något alls från spelet och det inte ens har blivit annonserat?

Du har juh absolut ingen som helst aning om dom kommer ha förbättrat spelet eller gjort det sämre.. gnällspikar finns det gott om på fragzone. -_- -gnäller-

Inaktiv

Nu har jag inte spelat någon del i denna serie men i nyhetstexten finns en hel del spoilers vad jag förstår. FZ's skribent kanske ska lägga in en liten spoilervarning i början av nyheten?


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Omotiverade punkter?
Vad jag vet ska man göra punkter när det är förkortningar.

Medlem

Ser framemot trean. Första spelet var riktigt bra, andra var inte lika bra men ändå ett helt ok spel. Om dom fortsätter i samma stil men tar bort quick time eventsen och inte har med så att man kan springa runt i en ED-209 då det förstörde en hel del (spel behöver inga såna sekvenser) som fanns i andra spelet så blir jag glad.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem
Skrivet av Loxus:

Omotiverade punkter?
Vad jag vet ska man göra punkter när det är förkortningar.

Är det verkligen på det viset?

Reglerna för förkortningar och akronymer är för mig lite otydliga.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Fear 1 var ett ok spel, tvåan mindre bra. Trean kan bli bra...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Loxus:

Omotiverade punkter?
Vad jag vet ska man göra punkter när det är förkortningar.

Ja, men "FEAR" är ingen förkortning utan en akronym. Akronymer behöver inte ha punkter (vi kan som exempel nämna andra, riktiga, polisenheter så som NI, GIGN, GSG9, HRT m.fl.). Däremot borde skribenten ha använt stora bokstäver. Att, exempelvis, skriva "Fbi" är inkorrekt.

Medlem

Ettan var skitbra, tvåan där emot sög. Hoppas tredje delen blir bättre...

Medlem

Ja, jag har förhoppningar om detta. Gillade ettan, både i SP och MP.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar