Rykten om ny Nintendo-konsol

Robot
Medlem
Rykten om ny Nintendo-konsol

inte en till :
(


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Ett Wii med bra grafik skulle äga.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

720p räcker...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av Saturo Iwata:

Nintendo is always looking into new hardware

Medlem

Wow! Hoppas på det bästa då.

Medlem

Nej tack tänker hålla mej till PC/Playstation, wii va bland de sämre köpen ja gjort

Medlem

Wii är ingenting för mig iaf. Lite för mycket familjebetonat för min del. Det enda Wiispelet jag verkligen gillat är Star Wars force unleashed, men det är ju för en anledning Men resten av de jag testat har liksom inte fallit mig i smaken alls.

Medlem

Anledningen till att äga ett Wii är alla Nintendos egna spel! Resten är skit enligt mig...

Medlem

Jag ser gärna att det kommer lite så kallade "hardcore" spel liknande Modern Warfare 2, Metal Gear Solid och sånt till Wii, eller rättare sagt en ny Wii som klarar HD och har tillräckligt med kraft, så dom kan få stämpeln Familje och underhållningskonsoll som alla i familjen kan spela och inte bara barnen.
Förutom Nintendos egna spel då, som alla kan älska ändå.


signatur
Medlem

En Wii med 1080i stöd skulle va trevligt!


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Ett Wii med bra grafik skulle äga.

Så länge de inte finns ett stort val på bra spel så spelar de ingen roll. Wii har Mario, Zelda och Metroid. Resten är mediokra skitspel.

Ja väntar hellre på motion controller till PS3. Full 3D avkänning på kontrollen, samt bra grafik och bra spel.

Medlem
Skrivet av Ramrod:

Jag ser gärna att det kommer lite så kallade "hardcore" spel liknande Modern Warfare 2, Metal Gear Solid och sånt till Wii, eller rättare sagt en ny Wii som klarar HD och har tillräckligt med kraft, så dom kan få stämpeln Familje och underhållningskonsoll som alla i familjen kan spela och inte bara barnen.
Förutom Nintendos egna spel då, som alla kan älska ändå.

Hardcorespel som MW2, du måste skoja... som att anse att dublo och cad-ritningar spelar i samma liga.


signatur

Retro.

Medlem

Kan ju inte tänka mig att dom skulle släppa den konsolen i år precis. Som med allt annat, så tar det ju ett par år att utveckla något. Så att dom redan påbörjat nästa generation är inte precis oväntat, lika lite som att Sony & Microsoft arbetar på sina håll.
Dock tror jag först vi får se den nya generationen hösten 2011 eller 2012.

Medlem
Skrivet av Golvis:

Hardcorespel som MW2, du måste skoja... som att anse att dublo och cad-ritningar spelar i samma liga.

Du förstod nog vad jag menade med hardcore där, därav situationstecken.
Alltså inga söta små pluttiga pastellfärgade spel.


signatur
Medlem
Skrivet av Ramrod:
Skrivet av Golvis:

Hardcorespel som MW2, du måste skoja... som att anse att dublo och cad-ritningar spelar i samma liga.

Du förstod nog vad jag menade med hardcore där, därav situationstecken.
Alltså inga söta små pluttiga pastellfärgade spel.

Alla vet att sann spelglädje mäts i hur många liter blod man spiller eller hur många sidor av manuset som består av svärord.

Medlem

alltså dumpa motion konceptet och kör på gamla hederliga handkontroller med satsning på story och gameplay istället för att förstöra nintendos namn fullständigt,,,

Medlem

Som groggarn har gjort exakt samma sak som honom

Medlem
Skrivet av Pirazy:
Skrivet av Ramrod:
Skrivet av Golvis:

Hardcorespel som MW2, du måste skoja... som att anse att dublo och cad-ritningar spelar i samma liga.

Du förstod nog vad jag menade med hardcore där, därav situationstecken.
Alltså inga söta små pluttiga pastellfärgade spel.

Alla vet att sann spelglädje mäts i hur många liter blod man spiller eller hur många sidor av manuset som består av svärord.

Jag har inget emot min Wii, älskar mina Nintendospel.
Har alla konsoller från Nintendo och dom flesta spelen från Nintendo själva.
Men eftersom man även älskar spel som Modern Warfare, Mass Effect, Dragon Age med mera, och inte har en 360, PS3 eller en dator som orkar med dagens spel, så skulle det vara kul att kunna spela sådana spel på en Nintendokonsoll också någon gång.


signatur
Medlem
Skrivet av Ramrod:
Skrivet av Golvis:

Hardcorespel som MW2, du måste skoja... som att anse att dublo och cad-ritningar spelar i samma liga.

Du förstod nog vad jag menade med hardcore där, därav situationstecken.
Alltså inga söta små pluttiga pastellfärgade spel.

Sorry, jag kan dock inte med MW2, känns som ett hån mot den skara människor som började spela serien. :\


signatur

Retro.

Inaktiv

"Rykten om ny Nintendo-konsol"

Usch då.

/Nintendo fanboy 1988-tills Wii släpptes(2006).

Medlem

Den kommer väl få såna som vill köpa Wii men inte gillar grafiken, att köpa. Själv så håller jag mig till min PS3:a .


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

1
Skriv svar