Mer World of Warcraft på Iphone och webb

Robot
Medlem
Mer World of Warcraft på Iphone och webb

Vad coolt, hänt en del sen jag slutade spel

Medlem

Är inte aktiv i WoW just nu, men detta kommer öppna upp för rejält med bots som sitter och spekulerar på marknaden via webbtjänsten. Köper allt som läggs ut direkt och höjer priser osv.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Nu kan geeks blir ännu mera geeks


signatur

AYY LMAO

Medlem
Skrivet av Haziza:

Nu kan geeks blir ännu mera geeks

Ja visst är det underbart


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Jo, det har hänt en del sedan ja slutade spela också. heh, nja att börja spela det igen är inget för mej tror jag.

Medlem
Citat:

Det finns för närvarande inget officiellt datum satt för när det ska vara klart och det också komma att bli en premiumtjänst som kostar pengar.

Är det bara jag eller är det konstigt formulerat?


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

Klart de ska kosta pengar. Inte klokt vad dom är giriga jag menar över 10 miljoner som spelar, har dom inte nog med pengar snart?

Medlem

Mycket vill ha mer

Medlem
Skrivet av IcePillow:
Citat:

Det finns för närvarande inget officiellt datum satt för när det ska vara klart och det också komma att bli en premiumtjänst som kostar pengar.

Är det bara jag eller är det konstigt formulerat?

det är konstigt formulerat.. :/

Medlem

Helt sjukt hur fult detta spel är om man bara kollar på det. Men visst, om man spelar det i några år så blir det väl lite hjärntvättning. Jag menar bara att det måste vara svårt att se om någon har bra gear med mera. Men detta är nice, hoppas det kommer till Aion!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Engångskostnad för appen är väl okej, men betala ännu mer per/månad?


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Helt sjukt hur fult detta spel är om man bara kollar på det. Men visst, om man spelar det i några år så blir det väl lite hjärntvättning. Jag menar bara att det måste vara svårt att se om någon har bra gear med mera. Men detta är nice, hoppas det kommer till Aion!

Haha, hur fult tror du att WoW är egentligen?
Grafiken behöver inte vara jätte grym för att göra överdimensionerande lysande vapen/rustningar.. skulle WoW få en grafik uppdatering så är det nog defenetivt inte pg.a att dom inte kan få bra gear att se episk ut..

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

Helt sjukt hur fult detta spel är om man bara kollar på det. Men visst, om man spelar det i några år så blir det väl lite hjärntvättning. Jag menar bara att det måste vara svårt att se om någon har bra gear med mera. Men detta är nice, hoppas det kommer till Aion!

Fult? Det beror nog på vilken dator du ser det på. Med 8xAA i 1920x1080 med max inställningar är det hur vackert som helst. Det är en speciell 'stil' på grafiken, det håller jag med om, men det är långt ifrån "fult".

Grafik är inte allt...

Medlem

ursch, är grafik nördar som förstör mmo tycker jag.
folk spenderar för mycke tid och energi för att göra spel snygga och klantar till det med allt annat.

Om de inte va så mycke förväntningar på grafik i mmo så kanske dom skulle va klar och spelbar med massor av innehåll redan vid släpp istället för en sönderbuggad ofärdig produkt.

"men de är ju lugnt, de har ju nyss kommit, ge det nåra månader" Tagit från idiotiska mmo fans som inte vill ha valuta för pengarna längre för dom har blivit blinda.

1
Skriv svar