FZ High Score – Commandos: Origins-betyget spikat
Testade på commandos tror jag, men jag vet inte vad jag satte, hur ser jag det?
Scrolla ner till "Topplistan - Hur ligger du till?" på FZ High Score-sidan.
Vad översätts fz:s betyg till i en 1-100 skala?
Är 3an spelet fick = 60?
Vad blir en 1, 2 ,4 och 5?
Kan det bli lägre än 20/100?
Vi kör strikt på Opencritic-snittet i High Score, och FZ är inte med hos Opencritic.
Ja, 1-5 översätts till 20, 40, 60, 80, 100. Det blir skevt när 1-5-betyg översätts till 100-skalan, av flera anledningar. En är att det är helt ur synk i fråga om vad som är typ godkänt, bra eller köpvärt. Hos oss betyger 3 "Bra". Det översätts till 60, som verkligen inte är bra. Även 4 har det problemet: blir 80, som väl knappst skulle bli 4 om det översattes tillbaka. Det är helt olika skalor och och båda gör sitt jobb, men på olika sätt.
Missade tippa 🥲 hade vi inte kunnat ha 75 som orörd standard tippning så det finns någon chans om man missar? Feedback
Det skulle bli lite konstigt om någon inte gissat men drar in full pott om betyget blir 75
En nia och en åtta. Föll från 41 till 45, men ändock stabilt. Blir bra det här!
<Uppladdad bildlänk>
Skönt att du är så optimistisk
Står på samma snitt men personligen känns det som att tåget gick nu. Nästa som är Clair Obscur känns i princip helt omöjligt att tippa med all hause som varit.
Scrolla ner till "Topplistan - Hur ligger du till?" på FZ High Score-sidan.
Ah ok, jag måste ha klickat på det där south of midnight av misstag någon gång, det var ju trist, hade ju inte ens satt ett betyg där haha, Tycker ni borde rensa bort det där misstaget, eftersom jag är en sådan "pillar of the community" som man säger.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Ah ok, jag måste ha klickat på det där south of midnight av misstag någon gång, det var ju trist, hade ju inte ens satt ett betyg där haha, Tycker ni borde rensa bort det där misstaget, eftersom jag är en sådan "pillar of the community" som man säger.
Ett höftskott, så att säga.
Trist.. Commandos är värt högre betyg än sådär, men det verkar ju halvdant på konsol därav dippen i poäng
Undra vad det får PC isolerat...
Tror också spelarna idag inte riktigt är taggade för den här typen av svårhetsgrad. Jag gav ju spelet en 3:a själv och älskade originalet, men kan även jag tycka det är lite väl frustrerande idag att måsta spara varannan sekund. Tror mycket det handlar om vilka som har relation till originalet idag och de som recenserar som är helt nya till spelen. Jag kan se de senare inte alls gillar det oavsett om det är PC.
"Writer and Fighter"
<Uppladdad bildlänk>
Skönt att du är så optimistisk
Står på samma snitt men personligen känns det som att tåget gick nu. Nästa som är Clair Obscur känns i princip helt omöjligt att tippa med all hause som varit.
Känner nog så här p.g.a. spikade första spelet i förra säsongen, och sedan började raset. Nu är det mer stabilt, så hade varit fint att ha en lite mer stadig form den här gången. Får man in nån spik kan det rentav bli jättebra. Men ja, Clair Obscure är sjukt lurig. Många betyg på bordet!
En Bamseponny av folket