Dax att köpa gaming dator, är den här bra?

Inaktiv
Dax att köpa gaming dator, är den här bra?

Tjena, jo, det är så att jag har tänkt å köpa en bra spel dator. Spelen som jag vill ska kunna flyta på med höga inställningar är nog Age of Conan framförallt. Detta är burken jag spanat in:

http://www.komplett.se/k/ci.aspx?sku=10278

Kommer den klara de tunga spelen? Fina grejor följer ju med också!

Inaktiv

jojo, detta har jag sätt! men, har svårt att se detaljerna, måste få hjälp of the pr0s!

Inaktiv

Den överskrider vida de systemkrav som finns på spelet i alla fall.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Inaktiv

Skulle järna vilja ha lite mer inlevelse om vad som är bra, nåt jag kan förbättra?

Medlem

Du kan ju alltid trycka in mer ram. Finns säkerligen snabbare processorer och bättre grafikkort. Går väl att köra dubbla grafikkort också.

Men den lär ju klara dagens spel som den är iaf.

Medlem

Lol, jag har bättre prylar i min burk som jag byggde ihop från scratch för under 11000..

Köp inga färdigbyggen, och om du verkligen inte kan bygga själv, så väljer du själv delar, och låter dem bygga ihop dem.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av daskedennis:

Lol, jag har bättre prylar i min burk som jag byggde ihop från scratch för under 11000..

Köp inga färdigbyggen, och om du verkligen inte kan bygga själv, så väljer du själv delar, och låter dem bygga ihop dem.

Så vad har du för komponenter?

Den såg bra ut, även om du gott kan ta bort mus, tangentbord, högtalare och hörlurar och kanske lägga till ett extra GTX 260 att köra i SLI.

1
Skriv svar