Aliens vs Predator-demo släppt

Robot
Inaktiv
Aliens vs Predator-demo släppt

YES!!!!!!!!!!!!!!!!!! HEM FRÅN SKOLAN NU DÅ Å TANKA!!!!!!!!!!!!!

Medlem

Redan testat det, och jag är VERKLIGEN förvånad över hur DÅLIGT multiplayer-demot är. Avbeställt spelet :/

Medlem

Hem och testa ikväll, huruvidare det blir ett köp eller ej hänger på demot. Det set ut som en värdig uppföljare till de gamla spelen, men det känns som om de har lagt ner mer pengar på att ta fram filmer och än att utveckla det...

Upp till bevis när man kommer hem från jobbet ikväll. Annars blir det AvP2000 som inköptes igår kväll.

Btw vad blir 6:00-9.00 pm Pacific time omräknat till svensk tid?


signatur

How can we win when fools can be kings?

Inaktiv
Skrivet av zhrooms:

Provade det imorse när det kom på steam.. jag hittade inga servrar

SKITSPEL

Mm, ingen lirar på morgonen, då är det spelet som är skit, fan tur vi har dig att lita på om det blir ett köp eller inte.

Inaktiv

Bah, har försökt i 20 minuter. Går inte att spela då den ej hittar några servrar.

Medlem

nån som lyckats med att komma in på någon server?


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem

nej och dessutom bara deathmatch


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Lirade en runda som marine innan jag gick ur, det var riktigt läskigt !

Hittade inget sätt att byta klass, endast DX9, får vi 10:an i fullversionen eller endast 11 ?

Aliens är lite stela men jävligt snabba, man får panik, jag satt och deffade ett hörn med smartgun.

Medlem

Ska pröva nu på en gång

Medlem

sköj, hem och ladda ner, mkt negativt om spelet. får som om det är nått att hänga i julgranen

Medlem

Skit spel. hade väntat på det spelet trodde det skulle bli roligt. men nej. tur att man inte för köpte det på steam

Medlem

Jag kan inte installera, just i slutskedet av installationen då det står ''completing installation'' så får jag ''fel'' sen går det inte att starta.. Någon annan än jag som lider av det?

Medlem

Woho!


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem

Det är för mig obegripligt hur de kunde ge ifrån sig detta demo. De hade om några tjänat på å gjort en IW och inte sagt eller visat nånting in i det sista och sen hoppats folk köper det iaf.

Inaktiv

Kan inte installera. Händer inget när jag trycker på install demo. Måste man vänta eller vad?

Medlem
Skrivet av Hammer:

Det set ut som en värdig uppföljare till de gamla spelen, men det känns som om de har lagt ner mer pengar på att ta fram filmer och än att utveckla det...

Känner igen det receptet från ett annat spel, dragon rising någon!? Har inte testat demot ännu så förhoppningen på ett bra spel finns fortfarande....


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Usch va mycket sämre det var än vad jag förväntade mig. En riktig konsollport var det.

Medlem

10.3Mb/s download. Sweet.

Medlem

Fick igång det, men hittar ingen server, jag vill ju pröva :o!

Medlem

Allt för stel gameplay. Tycker inte att de lyckats fånga kaoset i AvP (1). Att ta sig runt som Alien var allt för segt, och att "byta yta" fungerade inte smärtfritt... Och om en predator börjar boxa på en så är man rökt... kan inte ta sig ur närstriden och man står bara där och tar slag efter slag tills man dör. Trist, trodde det skulle bli något bra Kanske finns en glimma hopp kvar, då detta inte är färdiga versionen... time will tell.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

signatur

Nerd 4 life, yo.

Medlem

AWESOME!! Hinner presis över till butiken och köpa blöjor så kan jag sitta och skita på mig resten av veckan av ren skräck i demot

Medlem

jag har märkt att folk på denna hemsidan oftast är för kräsna till nya spel, tänk fortfarnade på att detta är ett demo, spelet har som sagt inte släppts, och jag har inte testat det än jag vet, men jag är öppen till förbättring genom patcher osv, jag har alltid gillat avp spelen och filmerna, och jag tror att dom kmr märka hur dom gjort spelet tillslut och antagligen patcha upp det, jag har hopp för dom och jag tkr ni med borde ha det och sluta va så kräsna på ett demo.

Medlem

segt.. blev lite besviken efter jag testat demot, jag som sett fram emot detta spel som fasiken.

För det första så släppte dem demot i deathmatch only.. DM är ju det absolut sämsta spel-läget, dem borde åtminstonde lagt in Team DM så man fått uppleva riktig multiplayer.

sen att spelet kändes lite stelt, vapenkänslan fanns inte riktigt med, kändes inte som man sköt utan kändes mer som man viftade och sprutade med en vatten pistol. att Marines inte ens kan croucha gör det ju bara sämre! sen lite annat smått och tråkigt man vill klaga på

nää skäms, dem måste tweaka till det här snabbt, jag ser fortfarande fram emot spelet det gör jag, men dem måste laga till det här nuu

Medlem

Hur länge fick ni vänta innan den hittade en "session"?


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Spelet kommer inte ens igång. Skärmen flashar till två gånger men sedan så händer inget.

Medlem
Skrivet av Baxalasse:

Hur länge fick ni vänta innan den hittade en "session"?

3 min typ

Medlem
Skrivet av Shimo:

Allt för stel gameplay. Tycker inte att de lyckats fånga kaoset i AvP (1). Att ta sig runt som Alien var allt för segt, och att "byta yta" fungerade inte smärtfritt... Och om en predator börjar boxa på en så är man rökt... kan inte ta sig ur närstriden och man står bara där och tar slag efter slag tills man dör. Trist, trodde det skulle bli något bra Kanske finns en glimma hopp kvar, då detta inte är färdiga versionen... time will tell.

Så illa tyckte jag inte det var. Kändes lite panikartat som Marine, som det ska. Däremot håller jag med om att det inte funkade nåt vidare med att "byta yta" som alien, gillade det bättre i AvP 2 när man höll inne t ex shift för att springa fritt på väggar och tak.

Inaktiv

Vet inte hur länge dom tänkt att man skall vänta, jag gav upp och snokade sedan reda på att det inte finns några servrar och man kan inte hosta spel själv utan måste starta en session med ett antal vänner.

För dom som ännu inte gett upp lär denna grupp vara vägen framåt http://steamcommunity.com/groups/hatchapred

Jag hoppas innerligt att spelet inte kommer att kräva Steam.

Skriv svar