Releasedatum för Splinter Cell: Conviction

Robot
Medlem
Releasedatum för Splinter Cell: Conviction

Underbart, har längtat efter det här spelet ett bra tag nu.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Hoppas det inte är för mycket konsolanpassat nu bara


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Aprl ja... ett tag till dess. Som tur är finns det annat gott man kan gejma under tiden.

Medlem

Wow så många år och förseningar.. ska dom hålla datumet denna gång ? väntar med spänning.

Medlem
Skrivet av Aftonstjaerna:

Hoppas det inte är för mycket konsolanpassat nu bara

Klart de e, varför skulle dom inte anpassa till marknaden de tjänar pengar på istället för till piratkopierarnas hemland...PC- marknaden

Medlem
Skrivet av Mortalis:
Skrivet av Aftonstjaerna:

Hoppas det inte är för mycket konsolanpassat nu bara

Klart de e, varför skulle dom inte anpassa till marknaden de tjänar pengar på istället för till piratkopierarnas hemland...PC- marknaden

Så det piratkopieras inte mycket på xbox menar du?

Medlem

Äntligen! Det kommer bli svinbra!
Angående pc skulle vara piraternas hemland... Det börjar ändra sig där. De spel som släpps först på torrents (före relasedan t.om) är inte längre pc-spel. Utan Xbox-spel. Det piratkopieras mer till den än spel till pc i princip.

Medlem

ååhh.. vad folk gråter. Har ni inte tänkt på att alla splinter cell spel har kommit på konsol? och har inte alla splinter cell varit bra på pc? Dubbel Agent skapades t.om i flera olika versioner för att det inte skulle bli "konsolanpassat" Och dubbel agent spelade man igen på Pc och xbox så pass bra var det. Jag tror att dom tar hand om sin tuffe Agent. Whina när spelet kommer istället

Medlem
Skrivet av Loading:

ååhh.. vad folk gråter. Har ni inte tänkt på att alla splinter cell spel har kommit på konsol? och har inte alla splinter cell varit bra på pc? Dubbel Agent skapades t.om i flera olika versioner för att det inte skulle bli "konsolanpassat" Och dubbel agent spelade man igen på Pc och xbox så pass bra var det. Jag tror att dom tar hand om sin tuffe Agent. Whina när spelet kommer istället

Håller med.

Att anklaga en spelserie som faktiskt från början var konsolexlusiv för att bli konsolanpassad? Really?

Som sagt, de har gjort ett bra jobb hitills med portarna till PC, så jag har förtroende för att de lyckas även denna gång.

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Mortalis:
Skrivet av Aftonstjaerna:

Hoppas det inte är för mycket konsolanpassat nu bara

Klart de e, varför skulle dom inte anpassa till marknaden de tjänar pengar på istället för till piratkopierarnas hemland...PC- marknaden

Så det piratkopieras inte mycket på xbox menar du?

Han menar kanske i lika stor utsträckning, men enligt mina egna undersökningar piratas det faktiskt mer till krysslådan. (det är även enklare imo)

Medlem

YES! Bara 3 dagar efter jag har fyllt år blir att införskaffa då

Skrivet av SilentViper:

YES! Bara 3 dagar efter jag har fyllt år blir att införskaffa då

Heh bara 2 dagar efter jag fyllt.... jag vann BWAHAHA


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av SilentViper:

YES! Bara 3 dagar efter jag har fyllt år blir att införskaffa då

Heh bara 2 dagar efter jag fyllt.... jag vann BWAHAHA

Damn you . Btw hoppas bara Conviction håller samma hög klass som Double Agent då det var klat en av de bästa Splinter Cell jag har spelat.

Medlem

fråga: måste man köpa live för att få tillgång till extra materialet som man får i boxen?


signatur

I have spoken..

1
Skriv svar