Gran Turismo 5 i höst?

Robot
Medlem
Gran Turismo 5 i höst?

Det kommer när det kommer... kan man hinna klara av Forza ett par gånger innan det är dags o spela GT.

Medlem

Ja nu börjar det bli långtråkigt och vänta, och det sen jag väntat sen jag köpte ps3an i oktober, ska det väntas till efter året så tappar jag iaf suget. Finns en gräns faktiskt..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Borde släppas i höst/jul då det vankas julklappar...

Medlem

Det kommer så vansinnigt mkt bra till PS3 innan dess så det gör inget. Spelade ut GoW3 demot idag. OMFG


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Inaktiv

men vafan!
men om de lägger ner så mycket arbete och tid på det så borde det bli riktigt jäkla bra.
Forza 3 var det bästa bilspelet jag har spelat sen gt4.
Dock jäkla synd att min g25 inte funkar med xbox 360, funkar däremot utmärkt med ps3:an

Medlem

Finns det något spel som släpps i tid?

Medlem
Skrivet av jauffre:

Finns det något spel som släpps i tid?

tror faktist att cod mw2 släpptes i tid

Medlem
Skrivet av flyer232:

...men om de lägger ner så mycket arbete och tid på det så borde det bli riktigt jäkla bra...

Jo man tycker ju det. Men jag gissar på att man blir skapligt besviken ifall man hoppas för mycket.

Medlem

Brukar inte demon komma i närheten av release?
Aja, inget jag kommer köpa - för dålig för bilspel som dessa :/

Medlem
Skrivet av jauffre:

Finns det något spel som släpps i tid?

Hehe... är faktiskt tvärtom oftast. Att spelen släpps för tidigt.

Skrivet av Exxo:
Skrivet av jauffre:

Finns det något spel som släpps i tid?

Hehe... är faktiskt tvärtom oftast. Att spelen släpps för tidigt.

I see what you did thar!

Medlem

Denna person har haft fel ett antal gånger angående datumet för GT5. Utvecklarna sa i höstas att de är 90% klara så det borde komma till sommaren. Lagom till 3D tv apparaterna och Fotbolls VM som sänds i 3D. GT5 kommer som sagt stödja 3D teknik.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Blir väl våren 2011 då? Antagligen.

Medlem

100spänn att Microsoft visar upp Forza 4 på E3 detta året.

Medlem

obekräftad nyhet från Richiraptor, GT5 släpps efter Duke Nukem Forever

Medlem

Alltså våren 2011. Det lär ju ändå vara stelt och tråkigt när det väl släpps.

Inaktiv

Vad är det som tar sån j*vla tid? det är ju ett fucking bilspel vi pratar om...

Inaktiv

Arvtagaren till Duke Nukem Forever.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Fiasko spel.. Kommer dock säkert köpa det när det kommer iallafall dock..

Medlem

kan inte den där japan pedanten släppa en patch senare istället med hans finslipande, så att man kan spela spelet innan ps4 hinner komma?!

Medlem

Blir alltid fascinerad när folk ska jämföra spel som tagit lång tid med duke nukem forever. Nåt jag tror säkert många börjar bli trötta på. (åtminstone jag) För Duke nukem forever såg man för tusan skärmdumpar på innan half-life kom ut (kan till och med vart runt Quake tiden). så det är ännu få spel i spelets historia som ens kommer i närheten. Och egentligen är det väl inget fel om det tar lite längre tid så länge resultatet blir bra? Blizzard är ju ett bra exempel på detta. (Diablo 2 blev försenat i över 1 år)

Medlem

Men ffs, förbokade spelet och då var det tal om februari, som sen ändrades till mars.
Fine, en månad mer eller mindre, släpps ändå många bra spel i februari (Bioshock 2, AvP, Heavy Rain etc). Men nu, höst... innan jul, det är för fan mer än ett halvår till!
Är det bilarna som tar tid för i så fall kan de väl släppa dom som gratis DLC.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Tror inte GT5 sålt så många konsoler som Sony hoppats på, därför skjuter de upp release och hoppas att de som tvekar ska köpa en konsol och börja spela i väntan på sitt favoritspel. Då de inte bytt grafikmotor, eller slängt in 750 nya bilar ser jag ingen egentlig anledningen till en så pass stor försening, värsta konkurrenten (Forza) har ju redan släppt sitt spel för i år och de putsar säkert på nästa, vore dräpande om Forza 4 kunde visa lite bilder/trailers som var värre än Gt5 när det släpps...
Sony spiller sin tid, evighetsprojekt tenderar att kosta mer än de säljer (historiskt sett), och spelarna vill ju spela FFS!

Medlem

Forza 4 hinner väl komma innan GT5...


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Inaktiv
Skrivet av Saarela81:

Blir alltid fascinerad när folk ska jämföra spel som tagit lång tid med duke nukem forever. Nåt jag tror säkert många börjar bli trötta på. (åtminstone jag) För Duke nukem forever såg man för tusan skärmdumpar på innan half-life kom ut (kan till och med vart runt Quake tiden). så det är ännu få spel i spelets historia som ens kommer i närheten. Och egentligen är det väl inget fel om det tar lite längre tid så länge resultatet blir bra? Blizzard är ju ett bra exempel på detta. (Diablo 2 blev försenat i över 1 år)

Nu hör ju exempelvis Diablo 2 till de spel som har patchats flest gånger sedan release dessutom.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Hahaha! Det här är ju helt galet, det här måste vara nåt slags rekord! Hoppas det släpps innan jag dör i alla fall.

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Det kommer så vansinnigt mkt bra till PS3 innan dess så det gör inget. Spelade ut GoW3 demot idag. OMFG

God of War 3 Demo?
Har det släppts?

Medlem

Jag håller andan tills det släpps! Nån som är på?!

Medlem

Tror de e en grejj av den där snubben som vill att alla ska lacka lite på Polyphony. Sen om non månad lär vi säkert få veta att det släpps i Juni elle nått. Men visst har dom massor att fixa till så släpp spelet i September elle nått men då får dom f*n ge oss Spec IIII till Prologuen! Ringen och ett stycke balla bilar.

/Andreas

12
Skriv svar