Metro 2033 på ryska

Robot
Inaktiv
Metro 2033 på ryska

Trevlig funktion!

Medlem

Det gillar vi.


signatur

Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo

Medlem

yess!


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Inaktiv

Bra! Jag gillar att kunna se på film i dess originalspråk, det samma med spel!


signatur

lololololol

Medlem

läste klart boken förra veckan och nu ser jag fram emot spelet ännu mer D: men joo, det låter som en bra funktion, hoppas bara att de ryska rösterna är bra :'D


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem
Medlem

Blir nog bra det där.

Medlem

blir säkert bra, men lite konstigt, tycker utvecklarna själva att röst skådespeleriet är dåligt? I den senaste trailern lät det ju inte så bra precis, men det hade de ju kunnat fixa genom att anställa bättre skådespelare och det borde de ju göra om de nu själva fattar att det suger.

Medlem

Underbart, är man i Moskva ska karaktärerna banne mig prata ryska.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem
Inaktiv

Fan vad fint!

Medlem
Skrivet av predator:

blir säkert bra, men lite konstigt, tycker utvecklarna själva att röst skådespeleriet är dåligt? I den senaste trailern lät det ju inte så bra precis, men det hade de ju kunnat fixa genom att anställa bättre skådespelare och det borde de ju göra om de nu själva fattar att det suger.

Tror faktiskt inte att de gjorde det av den anedningen, utan snarare helt enkelt för att folk ska kunna köra med orginalspråket.

Medlem

Låter nice, kommer spela om spelet på ryska i så fall. Jag har börjat gilla engelsk dubbning med hemmagjord rysk brytning sen Cryostasis^^


signatur

Game long and prosper

Medlem

Wooooooooohoooooo Äntligen ett spel med ryskt tal och ryska vapen Ak74M någon? Slippa den där äckliga 47'an som används i varje jävla spel.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Riktigt nice! men vad händer med PS3-versionen, blir den bara på engelska?

Medlem
Skrivet av nagrazol:

Riktigt nice! men vad händer med PS3-versionen, blir den bara på engelska?

Jag tror inte att detta kommer till PS3.

Inaktiv

Härligt att ryska språket även är valbart för oss.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Föredömligt! Skulle inte ha något emot att fler spel släpptes på originalspråk med undertext. En fördel för lågbudgetspel blir dessutom att de som inte kan språket ifråga inte märker lika lätt om röstskådespelarna inte är de vassaste knivarna i lådan

Medlem
Skrivet av predator:

blir säkert bra, men lite konstigt, tycker utvecklarna själva att röst skådespeleriet är dåligt? I den senaste trailern lät det ju inte så bra precis, men det hade de ju kunnat fixa genom att anställa bättre skådespelare och det borde de ju göra om de nu själva fattar att det suger.

tror faktiskt att de gjorde det av den enkla anledningen, att ge spelarna valmöjlighet att spela spelet på dess original-språk så som i de flesta japanska spel~


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem
Skrivet av flio3:

Bra! Jag gillar att kunna se på film i dess originalspråk, det samma med spel!

+1


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem

Rediga karlar läser undertexter.

(fransmän, tyskar och spanjorer göra sig ej besvär)

Inaktiv

Fi kommer från öst och snart bor han i mitt vardagsrum

Medlem

underbart !

Var min första tanke iaf. Självklart ska karaktärerna prata på originalspråk, så mycket mer känsla. However, alla dialoger
'subas' inte. Dvs tex alla dialoger med random personer på stationerna samt kommentarer som vissa NPC's säger osv blir det ingen text till.
Därför måste man stänga av Russian för att få ut 100%
(om man inte redan kan Ryska dvs, credz isf)

1
Skriv svar