Harry Potter i lego-format i maj

Medlem
Harry Potter i lego-format i maj

Kan nog bli riktigt bra.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Okay, min lillebror lär iaf köpa det. Själv har jag lite tröttnat på alla lego-spel ...

Medlem

Avada Kedavra!

Medlem

är oxå lite less på själva lego-grafiken men spelen brukar vara bra så det här blir nog oxå bra

Inaktiv

Verkar hur mysigt som helst.
Blir nog ett köp.


signatur

I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem.

Medlem

Låter intressant då jag har hört att dem ändrat lite på konceptet. T ex att man inte får välja bana utan man kör igenom dem som ett vanligt spel. Eller som att alla karaktärer nu har olika egenskaper, som då utvecklas allt eftersom man kommer vidare i spelet. Något som inte hände i dem andra Lego-spelen. Jag kanske kan överväga att köpa det, men inte förrens dem släpper alla filmerna till ett och samma spel.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

det här lär ju iaf höja harry potters rykte lite.

Medlem

Nu kommer nästan det som jag har förutspått i flera år... (hade väntat mig Lego Harry Potter Online)

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Kan nog bli riktigt bra.

Ja, verkligen. Eller så kommer det bli exakt som Lego Star Wars, Lego Indy, Lego Batman och all annan legoskit som släppts.

Det hjälper ju inte att Harry Potter är bland det mest ointressanta som skapats i bok-film-och spelväg.

Medlem

Låter som ett givet köp åt en närstående liten flicka. Hur kan man misslyckas med kombinationen Harry Potter och Lego. LOL


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

It's going to be legendary!
, de "vanliga" HP spelen blev ju inte så bra efter 1an & 2an (enligt mig iaf)

Medlem

det ända bra HP spelet var ju Quiditch World cup...

Medlem

It never ends! Lego spelen är dom enda spelen man kan spela coop med sambo! Föreslag om att köpa in en PS3 och Army of two för lite action coop, funkar inte


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

1
Skriv svar