Metro 2033-trailer

Robot
Medlem
Metro 2033-trailer

Verkar faktiskt riktigt coolt och stämningsfullt. Med ett bra demo kan det nog bli ett köp.

Medlem

ye får hoppas, alltid lite kul med udda spel ;P

Medlem

ser ju stämmningsfullt ut, hoppas det inte är en ospelbar port till Pcn.

Inaktiv

Call of duty: apocalypse

Medlem
Medlem

jävlar vad det verkar vara grymt då!men sen vet mn ju hur mkt man hypar upp saker bara genom att se på trailers:) demo det är då man vet:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Såg sjukt dåligt ut tycker jag, grejer poppade upp ur axeln som att AA'n inte var inställld.

Medlem

Ser ut som STALKER, kan bara båda gott

Medlem
Skrivet av Kuci:

Såg sjukt dåligt ut tycker jag, grejer poppade upp ur axeln som att AA'n inte var inställld.

Konsol?

Inaktiv

Hoppas det blir bra.

Medlem

Blir mer o mer sugen

Medlem
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Kuci:

Såg sjukt dåligt ut tycker jag, grejer poppade upp ur axeln som att AA'n inte var inställld.

Konsol?

Visst, tacka konsolerna för att an kan skylla på dem istället för lata/dåliga spelutvecklare
Snart är det väl konsolernas fel att det finns för många random battles i FF, eller att ryssarna släpper buggiga spel som är PC-exklusiva?
Fanboys...snarast handlar det om den begränsade budgeten samt att "ryska spel" tenderar att vara lite buggiga/dåligt optimerade oavsett format (Stalker någon?). Sen är det väl självklart att ett no-name spel som metro 2033 inte får samma budget som ex. MW2?

Medlem

Verkar vara grymt härlig atmosfär, ser fram emot fler nyheter. Tyckte animationerna var lite stela bitvis men annars ser det bra ut.

Medlem

Ser bra ut.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar