Havet är djupt i Bioshock 2

Robot
Medlem
Havet är djupt i Bioshock 2

Spelet är redan förhandsbokat!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

OMFG!!!!!!! DEN SNYGGASTE FILMEN EVER MADE!!!! MÅSTE HA!!!!


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem

Överhypat, det är ju CGI.. Spelade första Bioshock och förstår inte vad som är så bra?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Sjukt grym film.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Överhypat, det är ju CGI.. Spelade första Bioshock och förstår inte vad som är så bra?

Smaken är som baken

Medlem

Synd att det är Cgi för det som visades är genomförbart med dagens datorer. jag fick världens rage trailer vibbar ett tag funderade jag på om det inte var cgi

Medlem

jag har inte heller förstått vad som var så bra med första Bioshock. Jag tycker det var en ganska ointressant shooter

Medlem

Jag gillade verkligen det första Bioshock, men det här är jag väldigt tveksam till.. Bigsisters?

Medlem

Sjukt snyggt! <3


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

Medlem

Den där trailern gav inte mkt. Som Robboy säger så kan en pc med DX11-kort lätt spotta ut sån där graffe men detta är dock tydligt cgi.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Stämningssättande var den i alla fall. Roligt nog det bästa jag sett kring 2an hittills, men är väl lite för lite, lite för sent.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Skrivet av AAndersson:

Jag gillade verkligen det första Bioshock, men det här är jag väldigt tveksam till.. Bigsisters?

Jupp, samma här. Förhandsbokade Bioshock CE och spelade och gillade det spelet väldigt mycket, men av någon anledning så är jag väldigt tveksam till uppföljaren. Känns som om de försöker "coola till" series och misslyckas. Kommer troligtvis inte köpa det förrän det gått ner i pris en bit.

Men om jag har fel så är det givetvis bra

Medlem

I wish they would make a remade version with those graphics....sight.

Tror nog att det blir bra ändå.

Medlem

det där var AWESOME! älskade första fast det har lite problem med Windows 7 så kommer jag ändå skaffa tvåan

Medlem

Jävligt snygg trailer. Men Bioshock tilltalade mig inte så jag har svårt att tro att uppföljaren skulle tilltala mig mer.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Medlem

Tycker den sög... Vafan...


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av AAndersson:

Jag gillade verkligen det första Bioshock, men det här är jag väldigt tveksam till.. Bigsisters?

Jupp, samma här. Förhandsbokade Bioshock CE och spelade och gillade det spelet väldigt mycket, men av någon anledning så är jag väldigt tveksam till uppföljaren. Känns som om de försöker "coola till" series och misslyckas. Kommer troligtvis inte köpa det förrän det gått ner i pris en bit.

Men om jag har fel så är det givetvis bra

Här behöver du inte vänta på ett lägre pris http://www.zavvi.com/games/platforms/pc/bioshock-2/10042553.h...

Inaktiv

Gillade inte inte ettan så värst men den här trailern var bra gjord imo.

Medlem

riktigt häftig trailer

Medlem

Såg verkligen sjukt snyggt ut. Om XBOX360-versionen ser ut så blir jag riktigt imponerad.

Medlem

Kan ju hålla med att trailen var rätt cool, men var heller inget direkt fan av Bioshock. Ett av få spel jag avbrutit mitt i för att det var så tråkigt(enligt mig).

Inaktiv

Snygg trailer, känns dock lite urflippat. Aja, får se när det kommer ...

Medlem

Awesome


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Riktigt cool trailer
Blir att skaffa tvåan, tror inte så mycket på Multiplayer men hoppas att Singelplayer erbjuder samma underbara upplevelse som i första spelet

Inaktiv
Skrivet av Mulletmidget:

Såg verkligen sjukt snyggt ut. Om XBOX360-versionen ser ut så blir jag riktigt imponerad.

Drömma kan man ju alltid göra.

Medlem

Förbokat sen länge tillbaka, men jag känner mig lite skeptisk ändå.
Allt som står på internet är ju sant, det vet vi redan. Och ett ryckte om Bioshock 2 är att enbart dom siter som lovar att ge spelet minst 9/10 skulle få recensera det innan release. Finns inte många recensioner listade hos metacritics.........


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Den där trailern gav inte mkt. Som Robboy säger så kan en pc med DX11-kort lätt spotta ut sån där graffe men detta är dock tydligt cgi.

Det är som sagt en TRAILER och ingen GAMEPLAYvideo.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Överhypat, det är ju CGI.. Spelade första Bioshock och förstår inte vad som är så bra?

Har haft detta som förbokat en längre tid nu fast jag inte alls gillade 1an.
Idag valde jag att avboka. lägger pengarna på Aliens vs Predator istället.

12
Skriv svar