Medlem
Musen är konstig!

Tjena, satt och spelade cs nu och sen när jag skulle kolla min msn så flyger muspekarn upp till vänster hela tiden!Har inte slagit med musen eller gjort nått annat som skadar den och har borstat av musmattan!

Jag har en Razer Deathadder

Inaktiv

Samma sak hände med min Razer Copperhead och ibland "fastnade" den bara. Resulterade i att jag köpte en ny men vi kanske inte har samma problem.


signatur

© Copyright by T@wo

Inaktiv

Hände för mig med tidigare.

Har Razer Lachesis. Tror inte andra möss har dessa problem, ligger väll i Razers.

Medlem

Har en Razer Diamondback, och jag har samma problem. Händer inte alls ofta dock. Men ibland så flyger muspekaren som sagt upp i hörnet, men den stannar dock inte där:)
Hjälper för mig om man drar ut USB-kabeln och sätter in den igen.

Inaktiv
Skrivet av 73mpl4R:

Har en Razer Diamondback, och jag har samma problem. Händer inte alls ofta dock. Men ibland så flyger muspekaren som sagt upp i hörnet, men den stannar dock inte där:)
Hjälper för mig om man drar ut USB-kabeln och sätter in den igen.

Precis så var det för mig med sen var det bara att skrota den...


signatur

© Copyright by T@wo

Medlem

Det kan ha varit one-time-only sak för efter jag hade kört lite WoW så var den normal igen ^^ den kanske inte var på humör på CS igår hehe

Medlem

Hah, rätt roligt svar på denna grej, detta händer väl endast när du spelar counter strike eller warcraft 3 och tabbar ur spelet, fort nånting händer, ex. spelrundan startas om så kommer din mus gå upp till vänstra hörnet, helt normalt! Bara att inte tänka på det

Medlem

Om du har garanti ska du helt klart klaga.

Edit: Kan tillägga att Razers support är lite smårolig. En polare hade problem med sitt Razer Lycosa och kontaktade därför Razers support. De sa åt honom att klippa av USB-kabeln och skicka in, för att han inte ska kunna använda den efter, för att sedan få ett helt nytt tangentbord. Dock så skickade Razer ett amerikanskt tangentbord till honom... Han klagade igen och Razer ville att han skulle skicka tillbaka det amerikanska, men han hade ju ingen direkt lust att betala frakt till Tyskland. Så Razer sket i det och skickade honom ett svenskt, vilket resulterade i att han nu har 2 st Razer Lycosa


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

det låtet som det e strul me razers drivrutiner, testa att uppdatera drivrutinerna, funkar inte det så borde väl razer ha en egen mjukvara man kan installera och uppdaterar möjliga buggar.
skulle det fortfarande inte fungera som det ska.. ring o klaga o ge dom onda ögat!!!


signatur

Google is your friend!!!

1
Skriv svar