Final Fantasy XIV även till 360?

Robot
Medlem
Final Fantasy XIV även till 360?

Vore bra så man slipper höra alla PS3 nissar att tjata om det.


signatur

AYY LMAO

Medlem

Varför inte? Om spelet är bra så är det väl kul om alla får en chans att spela det.

Medlem

Det jag menar


signatur

AYY LMAO

Medlem

Tja nyheten som kom ut innan var ju att det var tidsexklusivt till PS3, och att de inte viste ifall de skulle släppa det till Xbox 360 eller inte. Så ifall de gör det så lär du ju inte vara en omöjlighet.

Medlem

Jack Tretton: And PlayStation 3 will be the only console you’ll be able to play Final Fantasy XIV on, when it launches in 2010.

Med andra ord: 2010 så kommer bara PS3 och PC användare kunna spela detta.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

"Vill du se Final Fantasy XIV till 360?"
Bra frågeställning, varför skulle man inte vilja se spelet på så många konsoler som möjligt? Dom får gärna släppa en version till PSP o NDS också..

Medlem
Skrivet av redmac:

Jack Tretton: And PlayStation 3 will be the only console you?ll be able to play Final Fantasy XIV on, when it launches in 2010.

Med andra ord: 2010 så kommer bara PS3 och PC användare kunna spela detta.

Företag kan ändra sina uttalande vettu..Och jag hoppas att dem gör, inte för att jag tänker köpa FF för det kommer jag aldrig göra då jag hatar serien men bara för att se dig gråta bakom datorn.

Medlem
Skrivet av redmac:

Jack Tretton: And PlayStation 3 will be the only console you?ll be able to play Final Fantasy XIV on, when it launches in 2010.

Med andra ord: 2010 så kommer bara PS3 och PC användare kunna spela detta.

Det där kan man ju tolka hur man vill. Släpper de 360-versionen en vecka senare är uttalandet fortfarande sant då originalsläppet redan varit.

Vore skoj med ett mmo som funkar på konsoll men föredrar det hela på PC, med reservationer för att jag inte har en aning om deras upplägg.

Medlem

Jadu inget spel som intresserar mig så why not

Medlem

Inte direkt intressant för min del, men det är alltid kul när titlar blir multiformat och även onlinespel kommer till konsol på ett fungerande sätt, större marknad = mer pengar = bättre spel?

1
Skriv svar