Möt trollkarlen Anders

Robot
Medlem
Möt trollkarlen Anders

hur blev det med det förra dlc:et? sist jag kollade för en vecka sedan eller något var det fortfarande inte släppt. nån som vet mer ?

Medlem

Vad det en seriös video, för den lät väldigt gay?


signatur

AYY LMAO

Medlem

Han påminner om den där bloodmagen Jowan.


signatur

Memento Mori

Medlem

Tror ni att det kommer att släppas ett paket med spelet + alla DLCs så småningom? I så fall kommer jag att vänta med att skaffa spelet (dock är jag sugen på det nu)...

Medlem

nice nu kan man springa runt med 4 arcane warriors.. op

Medlem

dmon: Som jag förstått det kan du inte ta med dig gamla karaktärer till expansionsområdet, förutom någon/några st. Alistair har man ju sett i trailern iaf.

Inaktiv
Skrivet av Jeppeboy:

Som jag förstått det kan du inte ta med dig gamla karaktärer till expansionsområdet, förutom någon/några st. Alistair har man ju sett i trailern iaf.

Oghren syns också i trailern tror att det blir han som finns i Awakening

Medlem

Så i Origins fanns det en krigare vid namn Sten, och i Awakening är Anders med. Jag tycker mig skönja en.... konspiration!

Medlem
Skrivet av Gabe:

Så i Origins fanns det en krigare vid namn Sten, och i Awakening är Anders med. Jag tycker mig skönja en.... konspiration!

Dagens sanning! +1


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

En mer "rå" version av Alistair låter det som. (I personligheten)

Medlem

Det kan ju mycket väl vara så att det är en anspelning på någon släkting eller så för att det ska låta exotiskt. Det finns mycket svenskättlingar i Kanada

Medlem
Skrivet av Runken:

hur blev det med det förra dlc:et? sist jag kollade för en vecka sedan eller något var det fortfarande inte släppt. nån som vet mer ?

Return too ostagar finns ute köpte det i måndags!

Medlem

Inte för att spoilra, men hur funkar det om man klarar spelet på något av de två av sätten som påverkar?

Medlem
Skrivet av FZ:

...trollkarlen Anders...

I lol'ed.

Barbaren Gösta? Krigarmunken Knut? Tjyven Ture? Kalle Anka?


signatur

[size="8"]Meh[/size]

1
Skriv svar