Markstrider i Star Trek Online filmade

Robot
MFC
Medlem
Markstrider i Star Trek Online filmade

Som Mr. T hade sagt...

"Sissy weapons!"


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Vet inte hur det är nu men under betan var markstriderna så sjukt dåligt optimerade att t.o.m. på lägsta settings så fick jag fps drops på min rigg.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Medlem

Hahaha, markstriderna såg väl inte riktigt ut sådär när man testade själv.

Medlem

Ser ju verkligen jättetråkigt ut... Ofta man inte kan använda skydd som man kan sitta bakom. Troligt att man står mitt ute på ett fält och bara skjuter på varandra med carebear strålar. Låt oss skjuta regnbågens alla färgen! Så fint!

Medlem

Stelt och tråkigt.

Medlem

WOW för trekkies? Markstriderna hade mycket gemensamt, barnslig tecknad Disneygrafik.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Markstriderna suger aspung. Speciellt efter att de tog bort auto-attack funktionen, så nu är man tvingad att sitta och hammra sönder nummertangenterna för att attackera

Det är tur att rymdstriderna är så satans kul

Medlem

Ser helt sämst ut.

Medlem

Om jag ska vara ärlig så tycker jag faktiskt att videon såg intressant ut, men har man väl prövat det i praktiken (öppna betan) så vet man att det är oerhört stelt, ointressant och buggigt. Synd, STO hade stor potential under sina förra utvecklare men Cryptic har dragit ner det i samma träsk som Champions Online är i.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

filmen känns väldigt missvisande.. markstriderna är inte alls lika intressanta som i filmen

Skrivet av mr.bear:

Om jag ska vara ärlig så tycker jag faktiskt att videon såg intressant ut, men har man väl prövat det i praktiken (öppna betan) så vet man att det är oerhört stelt, ointressant och buggigt. Synd, STO hade stor potential under sina förra utvecklare men Cryptic har dragit ner det i samma träsk som Champions Online är i.

Håller med dig.. det känns som ännu en klon


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Årets flopp förmodligen, vi får läsa det i december 2010
Spelade betan och prerelease, canclade preorder, det sööööög så jeffligt det spelet.


signatur

Det var inte jag...

Medlem

Spelade det i betan och vart väldigt sugen på lifetime-subscription. Väldigt fina rymdstrider, helt okej markstrider även om de behöver finputsas, dock fungerar rymdstriderna utmärkt vilket är det viktigaste. För ovanlighetens skull i ett mmorpg så var pvp kul, och att det gick väldigt bra att "parta" med främmande folk etc.
Till skillnad från största konkurrenten Eve så finsn det action och man som spelare måste ingripa själv i striderna, flanka och göra manövrar etc. väldigt levande rymdstrider

Medlem
Skrivet av NeoOhm:

Årets flopp förmodligen, vi får läsa det i december 2010
Spelade betan och prerelease, canclade preorder, det sööööög så jeffligt det spelet.

canclade? är det ett nytt svengelskt ord?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Fenix:
Skrivet av NeoOhm:

Årets flopp förmodligen, vi får läsa det i december 2010
Spelade betan och prerelease, canclade preorder, det sööööög så jeffligt det spelet.

canclade? är det ett nytt svengelskt ord?

Nej, tyvärr inte, däremot innehåller årets utgåva av SAOL orden prerelease, sööööög (korrekt stavning också) och jeffligt som de senaste tillskotten i svenska för p12-or.
och folk undrar varför svenskarna blir sämre på swedishka?

1
Skriv svar