Se överlevnadsläget i Aliens vs Predator

Robot
Medlem
Se överlevnadsläget i Aliens vs Predator

split screen?!

Medlem

Finns trailer ut som dom pratar eng ..

Medlem

vad glad jag är att jag förbokat spelet till PC ett måste köp! <3 dock lite besviken på dehär med Shift knappen och hoppa hit och dit :/


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:

split screen?!

Nej.

Medlem

"...cinco metros!" >.> Spanska? Får hela grejen att kännas dubbad.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Är det nya FZ.es som har smygpremiär?


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Kanske denna version av spelet så har predators på sig sombreros och ponchos ?

Medlem

Vore nice med lite mer Gameplay istället för alla dessa 1 sekunders-klipp-ihop trailers som de släpper hela tiden. Hoppas det blir bra iaf.

Medlem

hahaha seriöst, har dem dubbat innehållat för spanjorerna?

kan ju tänka mig den tyska versionen..

Das Alien! LOS LOS! aaaaiiii das alien spritzen ich !

mer on topic.. fy fan vad jag längtar.. 2 dagar kvar till demot fy satan

Medlem

Aliens ser lite väl torra ut.

Medlem

Hade varit mysigt att se lite mer som sagt.. det lilla jag sett från detta känns väldigt simpelt i form av grafik.. eller kanske man bara blivit härdad


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

Måste skriva att Smartgunnen låter "tung", cool och kraftig på samma gång. Riktigt nöjd med det ljudet!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Medlem

Hej Gamers tillika filmnördar, jag har en fråga som jag funderat på länge, varför heter spelen Aliens vs Predator?

För den inte så uppmärksamme så markerade jag det faktum att Aliens står i plural och Predator i singular. 'Jamen, det är för att det är många aliens!' utropar då någon - 'Men hörredu det har alltid fler än en predator i de tidigare spelen!' kontrar jag då snabbt med.

Aliens vs Predators (vs Humans/Marines?) torde vara det korrekta namnet sett till innehåll, so what's up? Något trassligt copycrap? eller bara dåligt höftat?

Edit: N de los extranjeros se va a comer mi cerebro! - Tja kanske funkar med rätt voice acting.

Medlem
Skrivet av ZerOne:

Hej Gamers tillika filmnördar, jag har en fråga som jag funderat på länge, varför heter spelen Aliens vs Predator?

För den inte så uppmärksamme så markerade jag det faktum att Aliens står i plural och Predator i singular. 'Jamen, det är för att det är många aliens!' utropar då någon - 'Men hörredu det har alltid fler än en predator i de tidigare spelen!' kontrar jag då snabbt med.

Aliens vs Predators (vs Humans/Marines?) torde vara det korrekta namnet sett till innehåll, so what's up? Något trassligt copycrap? eller bara dåligt höftat?

Edit: N de los extranjeros se va a comer mi cerebro! - Tja kanske funkar med rätt voice acting.

Satt och funderade på precis detsamma här omdagen. Marines dock är inte en del för att de till stort set bara är måltiden i det hela antar jag? "It's our planet, it's their war." Ingen aning faktiskt.

När det kommer till spanskan, av någon anledning kan jag inte undvika att bara tänka på Monkey Island 3 när jag hör det... :\ "Madre de dios! Es el pollo diablo!"

Medlem
Skrivet av TurbinKorven:

vad glad jag är att jag förbokat spelet till PC ett måste köp! <3 dock lite besviken på dehär med Shift knappen och hoppa hit och dit :/

Antar att du snackar om Predatorn.
Man måste inte alls använda den där enkla hoppvarianten, du får hoppa fritt när du vill.

Medlem

Snälla, kan vi få se klipp där någon styr spelet med mus och tangentbord?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Skulle gärna kunna spela i splitscreen.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Inaktiv
Skrivet av ZerOne:

Hej Gamers tillika filmnördar, jag har en fråga som jag funderat på länge, varför heter spelen Aliens vs Predator?

För den inte så uppmärksamme så markerade jag det faktum att Aliens står i plural och Predator i singular. 'Jamen, det är för att det är många aliens!' utropar då någon - 'Men hörredu det har alltid fler än en predator i de tidigare spelen!' kontrar jag då snabbt med.

Aliens vs Predators (vs Humans/Marines?) torde vara det korrekta namnet sett till innehåll, so what's up? Något trassligt copycrap? eller bara dåligt höftat?

Edit: N de los extranjeros se va a comer mi cerebro! - Tja kanske funkar med rätt voice acting.

Tänker mer på att en predator kan plocka flertalet aliens därav namnet.

Alien VS Predator låter också lite knepigt. Att bara ha ordet Alien förvirrar lite.

1
Skriv svar