Videointervju om Victoria 2

Robot
Medlem
Videointervju om Victoria 2

Wohoo! En uppföljare till ett av PC-spelhistoriens bästa strategispel!

Men kunde de inte valt nån som kunde lite bättre engelska? Får ju verkligen anstränga sig ibland för att fatta vad han säger...

Medlem

Hålled med. Spelet kommer bli fantastiskt. Men for the love of god, fixa bättre talad engelska i PR-arbetet Paradox!

Medlem

Det är så långt till tredje kvartalet =(

Medlem

Hmm, visst är hans engelska inte perfekt, men det var inte svårt att höra vad han sa...

Medlem

Meningen med filmen är väl att folk ska bli intresserade och vilja höra mer om spelet, inte hoppas på att filmen ska ta slut så man slipper lyssna på han.

Dom hade samma problem med HoI3, dom fick sjukt mycket klagomål i kommentarerna på Youtube. Trots det fortsätter dom använda samma person för PR.

Skärp er Paradox.. Vill gärna se fler filmer från arbetet på Victoria, men ska Johan snacka så låt han göra det på svenska, och lägg till textad översättning.

Medlem

I bland känns det som Paradox utvecklar spel till mig för att jag ska bli glad och få mindre fritid....

Inaktiv

Kanske dags att anställa någon som pratar för er.

Han snackade ju också bara... och man såg concept art i bakgrunden. Kom igen!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Verkar coolt. Men jag orkade inte se klart intervjun av uppenbara skäl.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Vafan.. är det så vi strategispelsnördar ser ut i andras ögon? :-/


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Inaktiv
Skrivet av skauninG:

Verkar coolt. Men jag orkade inte se klart intervjun av uppenbara skäl.

Man kan ju tycka att han borde kunna lite bättre engelska efter alla intervjuer. Det lär ju finnas en annan själ på kontoret som låter bättre än en sjundeklassare.

Inget bra sätt att få nyheten om Viktoria 2, men strategi spel kan dom i alle fall. (efter 3-4 patchar)


signatur

The definition of insanity?

Skrivet av Mack:

Meningen med filmen är väl att folk ska bli intresserade och vilja höra mer om spelet, inte hoppas på att filmen ska ta slut så man slipper lyssna på han.

Dom hade samma problem med HoI3, dom fick sjukt mycket klagomål i kommentarerna på Youtube. Trots det fortsätter dom använda samma person för PR.

Skärp er Paradox.. Vill gärna se fler filmer från arbetet på Victoria, men ska Johan snacka så låt han göra det på svenska, och lägg till textad översättning.

Det var bara idioter som klagade. Dessutom finns det många spel som har spelutvecklare med sämre engelska. Är inte svårt att förstå för den som är normalt funtad men det är tydligen inte du då.


signatur
Medlem

ÄÄÄNTLIGEN ääälskar paradoxs spel
och om hans dåliga engelska, tror inte de kommer byta presentatör av nya spel, det är förfan Johan som äger paradox, hes the mutta fukking god
Kolla forumet på paradox plaza, han skriver som fan där. Paradox är ett av de företagen som lyssnar mest på kunderna så extra kudos till dem.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Mack:

Meningen med filmen är väl att folk ska bli intresserade och vilja höra mer om spelet, inte hoppas på att filmen ska ta slut så man slipper lyssna på han.

Dom hade samma problem med HoI3, dom fick sjukt mycket klagomål i kommentarerna på Youtube. Trots det fortsätter dom använda samma person för PR.

Skärp er Paradox.. Vill gärna se fler filmer från arbetet på Victoria, men ska Johan snacka så låt han göra det på svenska, och lägg till textad översättning.

Det var bara idioter som klagade. Dessutom finns det många spel som har spelutvecklare med sämre engelska. Är inte svårt att förstå för den som är normalt funtad men det är tydligen inte du då.

+1

Medlem

Jag bryr mig inte ett dugg om personen bryter som berättar om sitt spel, jag bryr mig bara om spelet i fråga.


signatur

Memento Mori

1
Skriv svar