Project Reality 0.9 i veckan

Robot
Medlem
Project Reality 0.9 i veckan

dags o slanga detta o börja lira igen då

Medlem

WW2 i all ära, men varför tog du en bild på Forgotten Hope 2, när det gäller Project Reality?

Skrivet av -=anders=-:

WW2 i all ära, men varför tog du en bild på Forgotten Hope 2, när det gäller Project Reality?

Whoops, my bad! Nu har vi en mer passande bild.

Medlem

Sådär grafik :S

Varför gör skaparna inte ett helt nytt eget spel?


signatur

B lup

Medlem
Skrivet av Eottt:

Sådär grafik :S

Varför gör skaparna inte ett helt nytt eget spel?

Vad tror du? Det är BF2 motorn.... Jag tycker det är sjukt ambitiöst att ändå göra det så komplext.

Kom nu här inte å gnäll för att det inte ser ut som BF: Bad Company 2 betan. Spelglädjen e viktigast.

För övrigt så håller de faktiskt på att utveckla ett spel på C4 motorn. Mer än så vet jag inte.

Medlem

Härligt:up::D

Medlem
Skrivet av -=anders=-:
Skrivet av Eottt:

Sådär grafik :S

Varför gör skaparna inte ett helt nytt eget spel?

Vad tror du? Det är BF2 motorn.... Jag tycker det är sjukt ambitiöst att ändå göra det så komplext.

Kom nu här inte å gnäll för att det inte ser ut som BF: Bad Company 2 betan. Spelglädjen e viktigast.

För övrigt så håller de faktiskt på att utveckla ett spel på C4 motorn. Mer än så vet jag inte.

+1

Medlem

Grymt bra trailer till grymt bra mod!

Medlem

ojoj ser fram emot detta som fan... får hoppas att de blir skitväder i helgen

Medlem

Så ska en slipsten dras!

Medlem

Vilken C4 motor menar du? syftar du på Cod4?

Medlem
Skrivet av Mabec:

Vilken C4 motor menar du? syftar du på Cod4?

lol, nej xD
http://www.terathon.com/c4engine/index.php

Inaktiv

Riktigt bra trailer!

Medlem

Rekommenderar starkt denna mod till alla MÖPar (De träffade vet vad det står för). Har fortfarande inte träffat på nått spel som spelar så mycket på realism och lagspel. För den som ville göra lumpen och inte fick, här har du det närmsta du kan komma utan att gå med alla möp-gubbar i hemvärnet!

Klockrent och efterlängtat!

Medlem
Skrivet av rojan:

För den som ville göra lumpen och inte fick, här har du det närmsta du kan komma utan att gå med alla möp-gubbar i hemvärnet!

Klockrent och efterlängtat!

Nja, jo visst har du rätt i det, men jag tror nog Arma2 tar hem vinsten gällande "lumpen ersättare".

Medlem

Grym mod! Så nära realism man kan komma med BF2 motorn.

Medlem
Skrivet av Rolle:
Skrivet av Mabec:

Vilken C4 motor menar du? syftar du på Cod4?

lol, nej xD
http://www.terathon.com/c4engine/index.php

ja den motorn va ju inte snygg:down:

Medlem

underbart!! Project Reality är tveklöst bättre än originalspelet!

Medlem
Skrivet av Sleep:
Skrivet av Rolle:
Skrivet av Mabec:

Vilken C4 motor menar du? syftar du på Cod4?

lol, nej xD
http://www.terathon.com/c4engine/index.php

ja den motorn va ju inte snygg:down:

Spel är ju mycket mer än hur snyggt det är.

Medlem
Skrivet av Chanquad:
Skrivet av Sleep:
Skrivet av Rolle:
Skrivet av Mabec:

Vilken C4 motor menar du? syftar du på Cod4?

lol, nej xD
http://www.terathon.com/c4engine/index.php

ja den motorn va ju inte snygg:down:

Spel är ju mycket mer än hur snyggt det är.

jajamen därför spelar jag fortfarande BF2:up:

Medlem
Skrivet av Sleep:
Skrivet av Rolle:
Skrivet av Mabec:

Vilken C4 motor menar du? syftar du på Cod4?

lol, nej xD
http://www.terathon.com/c4engine/index.php

ja den motorn va ju inte snygg:down:

C4-motorn är mycket kraftfull, och de bilder/filmer som du ser där representerar inte nån sorts grafisk standard för C4-motorn. Det beror helt och hållet på vad grafikerna orkar/kan göra. Men PR, och även PR2 om det verkligen blir av, handlar först och främst om taktik- och strategibaserad krigföring på en storartad nivå, så det kommer alltid vara gameplay som kommer först och främst i PRs fall.

Inaktiv

Haha, epic fail @ att det här skulle vara "the most realistic game mod ever" eller vad det stod i trailern när man en halv minut senare ser en pansarvagn explodera för att några marksoldater skjuter på den med AK47or...


signatur

CZorg will rise again...

Medlem

Yes! Då blir det till att installera BF2 igen

Medlem

Avinstallerade Project Reality dagen innan Bad Company 2 betan kom ut trodde inte jag skulle spela 0.9 men man blir lite sugen när man kollar på trailern ändå

Medlem

Chinook ♥ JA äntiligen

Medlem
Skrivet av CZorg:

Haha, epic fail @ att det här skulle vara "the most realistic game mod ever" eller vad det stod i trailern när man en halv minut senare ser en pansarvagn explodera för att några marksoldater skjuter på den med AK47or...

Och du tror allvarligt att det var automatkarbinerna som förstörde pansarvagnen?

Medlem
Skrivet av Sleep:
Skrivet av Chanquad:
Skrivet av Sleep:
Skrivet av Rolle:
Skrivet av Mabec:

Vilken C4 motor menar du? syftar du på Cod4?

lol, nej xD
http://www.terathon.com/c4engine/index.php

ja den motorn va ju inte snygg:down:

Spel är ju mycket mer än hur snyggt det är.

jajamen därför spelar jag fortfarande BF2:up:

Jag bryr mig inte ett dugg om grafiken, men måste säga att ungefär 1996-2002 är den stilen jag gillar bäst 8)

Medlem
Skrivet av -=anders=-:
Skrivet av Eottt:

Sådär grafik :S

Varför gör skaparna inte ett helt nytt eget spel?

Vad tror du? Det är BF2 motorn.... Jag tycker det är sjukt ambitiöst att ändå göra det så komplext.

Kom nu här inte å gnäll för att det inte ser ut som BF: Bad Company 2 betan. Spelglädjen e viktigast.

För övrigt så håller de faktiskt på att utveckla ett spel på C4 motorn. Mer än så vet jag inte.

Jag håller helt och hållet med. Har testat båda och jag föredrar fortfarande BF2 över BC2. Vet att BC2 är fortfarande i beta-stadiet, men tror inte gameplay kommer ändras så mycket.

Medlem
Skrivet av CZorg:

Haha, epic fail @ att det här skulle vara "the most realistic game mod ever" eller vad det stod i trailern när man en halv minut senare ser en pansarvagn explodera för att några marksoldater skjuter på den med AK47or...

Nej, du kan inte ha sönder någon stridsvagn med AK47:or. Inte handgranater heller för den delen. Stridsvagnarna i Reality Mod skrämmer skiten ur en och är definitivt inget man bråkar med.

12
Skriv svar