Film från Duke Nukem Forever

Medlem
Film från Duke Nukem Forever

Svårt att avgöra, tkr de liknar ett mod men är ändå väldigt likt vad som synts i tidigare läckta Duke videos..är säkert gameplay från riktiga versionen, skulle inte förvåna mig..

Medlem

Om inget annat så kommer detta spel i alla fall gå till historien som historiens mest hypade spel!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

Bryr mig inte riktigt om att det har tagit sån tid, det har ju släppts en hel del andra spel som man kan fördriva tiden med, för jag spelar hellre ett spel som har tagit flera år att skapa än att spela ett spel som dom har skyndat sig att få ut på marknaden..
Om man skyndar sig blir det som alla "film-spel" som knappt ser färdiga ut... Ironman såg ut som nått spel från 1999 istället för 2007/2008..
Hoppas starkt på att Duke Nukem Forever blir färdigt snart

Medlem

awesome! Synd att det inte fanns ljud förutom musiken

Medlem

Synd att det är en mod gjord i source motorn då. ^^

Medlem
Skrivet av LoCK:

Synd att det är en mod gjord i source motorn då. ^^

Tycker inte det ser ut som Source. Snarare UE3 isf.

Medlem

Akways bet on duke

Medlem
Skrivet av Loxus:
Skrivet av LoCK:

Synd att det är en mod gjord i source motorn då. ^^

Tycker inte det ser ut som Source. Snarare UE3 isf.

Håller faktiskt med ang source. Kolla bara på granaten, rött sken från den exakt som från HL2

Inaktiv

Oavsett ser det ju kul ut.

Medlem

Om detta är äkta eller ej vet jag inte, men det kommer aldrig leva upp till förväntningarna om det släpps, det är iaf vad jag tror. Hoppas däremot att jag har fel, om det nu släpps någon gång som sagt.

Medlem
Medlem

Gammalt och fult.


signatur

Memento Mori

Medlem

Crouching mutant, hidden pipebomb..


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Medlem
Skrivet av chaxman:

http://i47.tinypic.com/e050e8.jpg

Ja, det där känns ju aktuellt...

Kanske är originalloggan från -98

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av Fenix:

Crouching mutant, hidden pipebomb..

Mmm den satt skönt

Medlem

Uäääh, precis när man glömt bort det så kommer de med en ny teaser... Samma visa som de senaste 13 åren.
Nä, om de inte levererar ett färdigt spel snart så ska jag personligen söka upp Scott Miller, avmontera hans huvud och defekera i hans hals.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Det är en fet artikel om hela projektet i senaste Wired. Intressant läsning om varför det gick gick så fel.

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Gammalt och fult.

Som din avatar då :P.

The truth is out there!

Medlem

Vf*n, jag kan inte kolla på videon! Står att den är privat!?


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem

Samma här.


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem
Skrivet av George Broussard:

Not official and not legit. You can probably blame core fans here for grabbing the leaked footage and passing it around between themselves and making little fan videos and at some point, the footage gets far enough from the source that it leaks.

What's particularly a shame about this is it's attempt to look like a "real" trailer with company logos and such. Anyone know who made this video? Are they on these forums?

Medlem

"Det här videoklippet är privat."
Vad betyder det?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Att dom tagit bort det more or less.

Här är en kopia av filmen:
http://www.youtube.com/watch?v=GaYSOD010mE

Medlem

signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Bleh, inte trovärdigt för fem öre. WTB DNF tho! :/

Skrivet av bondmaster:

Den där var mycket snyggare ihopklippt.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Ah, dessa underbara tokar som bidrar till hypen för ett spel som 1) Inte kommer och 2) Skulle det dyka upp så är det säkert uselt.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Säkert nån mod för Doom 3 eller nått bara.

12
Skriv svar