Donkey Kong Bananza
Illa att tekniken inte räcker till en månad efter release.
Jo, lite trist är det.
Det är väl ambitionen om den omfattande förstörelsen som spökar, men trots detta var det en njutbar upplevelse!
Illa att tekniken inte räcker till en månad efter release.
Spelar ingen roll vad du har för hårdvara, går alltid att dåligt anpassa spelet så det kräver mer kraft än du har,
jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel
jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel
Klart du inte ska *wink wink*
AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX5070Ti
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch 2
Spelar ingen roll vad du har för hårdvara, går alltid att dåligt anpassa spelet så det kräver mer kraft än du har,
Så är det ju, dock brukar ju deras egna titlar vara optimerade som få, precis som Sony o Microsoft, man förväntar ju sig att dom ska hålla hög kvalité. Men här har dom ju redan berättat att frameraten påverkas, dock lite synd iom att spelupplevelsen lär vara detsamma tills Switch 3 fixar flytet om 10 år..
Grymt! 😍
<Uppladdad bildlänk>
Satte 91 på high score så hoppas detta håller i sig. Galet taggad på det!
Satte 91 på high score så hoppas detta håller i sig. Galet taggad på det!
Jag hoppas att det tar sig upp till 92.
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6
Ska bli riktigt skoj ikväll!
Jao kul med Switch 2 första riktiga spel
På fredag börjar min semester. På fredag börjar jag spela Donkey Kong Bananza.
Inte ett dugg förvånad över detta!
En glad kalmarit boende på Gotland!
Jag föreslår att du köper en konsol bara för ett spel.
Nu behöver jag bara läsa detta inlägget för att undvika ett dumt beslut. Tack!
Jäklar vad Switchen 2 dundrar på hårt under första månaden med redan två uppenbara GOTY-kandidater. Först ett klockrent nytt Mariokart och nu en till synes mycket lyckat 3d-plattformare.
Man undrar vad mer Nintendo har i rockärmen tills i höst.
De verkar onekligen täcka in flera spelkategorier med kvalitativa titlar. Ett bra sci fi-fps i form av Metroid Prime Beyond månne?
De verkar onekligen täcka in flera spelkategorier med kvalitativa titlar. Ett bra sci fi-fps i form av Metroid Prime Beyond månne?
Pokémon i oktober
Pokémon i oktober
Där har vi ännu en genre som mest troligt får ett bra spel!