Donkey Kong Bananza

Robot
Donkey Kong Bananza

Bananza är en Nintendo-magisk comeback för Donkey Kong.

#donkey-kong-bananza, #nintendo, #switch-2

Medlem

Jaha, då måste man köpa detta spel också... 😉

Medlem

Härligt att höra! Väntar på att mitt ex dimper ner ur brevinkastet!

Medlem

Illa att tekniken inte räcker till en månad efter release.

Skribent
Skrivet av kebbe:

Jo, lite trist är det.
Det är väl ambitionen om den omfattande förstörelsen som spökar, men trots detta var det en njutbar upplevelse!

Medlem
Skrivet av kebbe:

Spelar ingen roll vad du har för hårdvara, går alltid att dåligt anpassa spelet så det kräver mer kraft än du har,

Medlem

jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel

Medlem

Ikväll blir det att spela järnet, underbart med ett nytt plattformsäventyr från Nintendo, blir inte mycket bättre än så!

Redaktör
Ponny

På fredag börjar min semester. På fredag börjar jag spela Donkey Kong Bananza.

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Force:

jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel

Klart du inte ska *wink wink*

signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX5070Ti
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch 2

Medlem
Skrivet av Majinbuu:

Spelar ingen roll vad du har för hårdvara, går alltid att dåligt anpassa spelet så det kräver mer kraft än du har,

Så är det ju, dock brukar ju deras egna titlar vara optimerade som få, precis som Sony o Microsoft, man förväntar ju sig att dom ska hålla hög kvalité. Men här har dom ju redan berättat att frameraten påverkas, dock lite synd iom att spelupplevelsen lär vara detsamma tills Switch 3 fixar flytet om 10 år..

Medlem

Ska bli riktigt skoj ikväll!

Medlem

Grymt! 😍

Medlem
Skrivet av PGR1985:

Grymt! 😍
<Uppladdad bildlänk>

Satte 91 på high score så hoppas detta håller i sig. Galet taggad på det!

Fragtjuv
Skrivet av Lidodido:

Satte 91 på high score så hoppas detta håller i sig. Galet taggad på det!

Jag hoppas att det tar sig upp till 92.

signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

Medlem
Skrivet av rendra:

Ska bli riktigt skoj ikväll!

Jao kul med Switch 2 första riktiga spel

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

På fredag börjar min semester. På fredag börjar jag spela Donkey Kong Bananza.

Inte ett dugg förvånad över detta!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Tack FZ, bokat och nerladdat. Ovant att digitala spel är billigare än i affären, på PSN är det oftast tvärtom.

Kan man spela redan vid midnatt tro?

Medlem

synd att det har lite tekniska problem, men utanför en boss fight som är i 30fps så verkar det inte vara jätte farligt

Medlem

De jag ville höra, nu är de köpt och blev riktigt taggad

Medlem
Skrivet av Force:

Jag föreslår att du köper en konsol bara för ett spel.

Medlem

Fasen vad härligt att DK får vara herren på täppan för en gång skull och Mario får vänta tålmodigt.

Oj, vad kul! Hade inte tänkt skaffa detta men när jag läser att det är såpass bra och in-house devs så låter det ju onekligen lockande. Bara den lilla detaljen att man inte har en Switch 2, det får vänta tills Animal Crossing.

Medlem

Fasen nu måste man ju köpa bytare två bara för det.

Medlem
Skrivet av Force:

Nu behöver jag bara läsa detta inlägget för att undvika ett dumt beslut. Tack!

Medlem

DF gillar det också.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jäklar vad Switchen 2 dundrar på hårt under första månaden med redan två uppenbara GOTY-kandidater. Först ett klockrent nytt Mariokart och nu en till synes mycket lyckat 3d-plattformare.
Man undrar vad mer Nintendo har i rockärmen tills i höst.

Skribent
Skrivet av Majoren:

Jäklar vad Switchen 2 dundrar på hårt under första månaden med redan två uppenbara GOTY-kandidater. Först ett klockrent nytt Mariokart och nu en till synes mycket lyckat 3d-plattformare.
Man undrar vad mer Nintendo har i rockärmen tills i höst.

De verkar onekligen täcka in flera spelkategorier med kvalitativa titlar. Ett bra sci fi-fps i form av Metroid Prime Beyond månne?

Medlem
Skrivet av Jonas Vågström:

De verkar onekligen täcka in flera spelkategorier med kvalitativa titlar. Ett bra sci fi-fps i form av Metroid Prime Beyond månne?

Pokémon i oktober

Skribent
Skrivet av ibrazingaro:

Pokémon i oktober

Där har vi ännu en genre som mest troligt får ett bra spel!

12
Skriv svar