Diablo 3 plåtat

Robot
Medlem
Diablo 3 plåtat

Var längesen man hörde något nytt från d3

Medlem

Jag längtar


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

ser väl helt okej ut, releasedate är when it's done?

Inaktiv

Fy fan va niice det ser it.
Secret Unicorn level <3


signatur

I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem.

Medlem

med andra ord N/A... spelet kommer tidigast 2011....hoppas bara den inte blir för gammal grafik/motor/spelmässigt...

Inaktiv

Julafton 2011?

Medlem

Vet fortfarande inte vilken gubbe man ska testa första gången.. :\


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Medlem

TIDIGAST jul 2012

Medlem

Ser så äckligt bra ut, aldrig längtat efter något så mycket. När detta spel kommer får jag äntligen ett spel man orkar spela längre än 2 veckor innan man tröttnat.


signatur

AYY LMAO

Medlem

En enhörning som skiter en regnbåge XD ser förövrigt riktigt bra ut

Medlem

har jag kommit till WTFavdelningen?


signatur

Squeeze the trigger...

Ser fint ut, har aldrig brytt mig så mycket om färgerna, men jag saknar döda blodiga kroppar genomborrade på pålar och lagda i massiva högar.

Medlem

En enhörning som skjuter regnbågar ur röven?


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

enhörningen (om jag kommer ihåg rätt) är fangjord i en tävling, som är ett skämt på regnbågen från dom första barb-bilderna


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

Medlem

Tänk om de nu bara kunde släppa spelet någon gång =/

Det gissas på juni 2011 baserat på att blizzard typiskt tar ungefär tre år på sig att släppa spelet från det att de avslöjar att de håller på med dem. Den som lever får se.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Får se hur mycket spel det blir och hur mycket de ska sälja på bara namnet, just nu är jag tveksam till att Diablo blir lika bra som föregångarna, eller ens värdigt namnet...
Dock så återstår det att se, man vet ju inte förrän de släpper spelet 2020 (tidigast) XD

Medlem

Blizzard gör inte dåliga spel, det är ett känt faktum. Can't wait.

Medlem
Skrivet av skauninG:

Vet fortfarande inte vilken gubbe man ska testa första gången.. :\

Fortfarande inte? För att det vet nog alla andra för ett spel där dom inte har publicerat alla klasser ännu och är mer än ett år kvar till release?

Citat:

När de första bilderna från Diablo 3 publicerades hur fasiken en regnbåge hade kunnat smyga sig in i designdokumenten, det är ju ett monsterslaktarspel med självaste belsebub som antagonist. Den senaste serien bilder borde falla den skaran i smaken

Är det bara jag eller är den här texten väldigt osammanhängande, "publicerades hur fasiken" saknas ord för att göra vissa fraser förståeliga.

Medlem
Skrivet av skauninG:

Vet fortfarande inte vilken gubbe man ska testa första gången.. :\

Av vad jag sett och läst hittills så blir det definitivt en Monk för min del. Det verkar vara en klass man måste använda mer taktik och framförhållning än med de övriga klasserna. Men som sagt, det vet man inte säkert fören man sett alla klasserna eller har spelet i sin hand år 2012.

Medlem

hehe, så fort blizzard tar några nya screens, då blir det världens nyhet


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Bah spela torchlight, samma spel typ

Medlem

detta spel utannonserades alldeles för tidigt tbh. ge mig!

Medlem

Stilrent, men nu vill vi ha spelet, inte fler bilder.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av derpious:
Skrivet av skauninG:

Vet fortfarande inte vilken gubbe man ska testa första gången.. :\

Fortfarande inte? För att det vet nog alla andra för ett spel där dom inte har publicerat alla klasser ännu och är mer än ett år kvar till release?

Citat:

När de första bilderna från Diablo 3 publicerades hur fasiken en regnbåge hade kunnat smyga sig in i designdokumenten, det är ju ett monsterslaktarspel med självaste belsebub som antagonist. Den senaste serien bilder borde falla den skaran i smaken

Är det bara jag eller är den här texten väldigt osammanhängande, "publicerades hur fasiken" saknas ord för att göra vissa fraser förståeliga.

Ja, "...publicerades undrade många..." ska det självklart stå. Nu har dom ändrat det till "...publicerades tänkte många...", vilket olyckligtvis inte heller är rätt.

Inaktiv

Hatar verkligen Blizzards hype om spel som inte kommer släppas förrän 3-4 år efter första presentationen av spelet.

Inaktiv
Skrivet av dmon:

Bah spela torchlight, samma spel typ

Tyvärr så är inte diablo sp så bra. MP regerar de dock. -> Torchlight = sp diablo hade de bara varit mp så hade man ju lirat det. Sen är grafiken lite för cartoonig för min smak i torch.

Diablo 1 med 2 polare alla en klass ftw dock.

Medlem

Mmh.. diablo
Blir nog riktigt awesome, verkar vara grymt flow i striderna

Medlem

trött på att ni (FZ) lägger upp gamla filmer och bilder.. jag vill nått nytt att drägla över:)

12
Skriv svar