Vanquish nästa från Platinumgames

Robot
Medlem
Vanquish nästa från Platinumgames

Shadow Complex?

Medlem
Inaktiv
Medlem

Spelet verkar grymmt , men har vi inte sett detta förut? crysis kanske?

skulle köpa det om det inte vore för namnet.


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Ser väldigt intressant ut!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

ser jävligt lik shadow complex MEN det är epic som har Shadow complex så det kan det inte vara...

Medlem

Designen är ju en sak, men om killens CV innehåller bayonetta och resident evil så kan vi nog gissa på att kamerastyrningen kommer att bli meckig och karaktärerna kommer att vara 2-dimensionella


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Kan vara det snyggaste jag sett.

Medlem

behövs det verkligen fler master chief kloner?


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Hmm, detta såg grymt ut.. men hur kommer spelet se ut då? Det är ju in-game skärmdumpar man vill se =P Dessutom så prövade ja Resident Evil 5 demot och kontrollen och styrningen o allt var sjuk.. gick ju inte o manövrera gubben för fem öre, sen var spelet så stelt.. hoppas inte detta blir det bara.

Medlem

Alla japanska 3:e personsspel är stela, de verkar inte ha fattat hur det ska kännas korrekt, men sen vet vi ju inte vanquish är i tredje eller första person.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Riktigt snygg trailer. Jag hade lätt sett filmen, men iom att det är ett spel istället så får vi nog vänta tills mer material kommer.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Bara jag som tycker dräkten ser helt ridonkulous ut?


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Ball trailer!

Medlem

Jävligt ball trailer om inget annat.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

1
Skriv svar