Stargate Resistance ute 10 februari

Robot
Medlem
Stargate Resistance ute 10 februari

ahh, ahh, videolänken är bruten!! fixa!! fixa!!

Medlem
Skrivet av Ricken:

ahh, ahh, videolänken är bruten!! fixa!! fixa!!

Men kommer nog köpa spelet trots att det kommer suga. Jag är en sucker för Stargate.

Medlem

Inget tipstack?

Medlem

Grafiken...

Nu kommer väl 50 pers o säger att grafiken inte är allt utan att titta ordentligt på gameplayet vilket även det verkar undermåligt.

Nu kommer 50 pers till och säger "tidigt utvecklings stadie"... etc infinite loop

Medlem

Äntligen ett Stargate spel, det var på tiden.


signatur

//Schmoo

Medlem

Är stargate fan, men det där såg riktigt livlöst och trist ut.

Inaktiv

yes! äntligen ett stargate spel som kommer att släppas

Edit: såg nyss filmen
det ser förjävligt ut men vem vet, det kanske blir bra

Medlem

Det har funnits en mod till Half-Life 2 (elr någon spel med source engine) med Stargate ett tag. Ser lite ut som i den här spelet.

Men kanske ska man prova, är ett stargate fan så why not

Medlem

Jag stormdiggar StarGate (mega-fan), men det där såg inte så bra ut direkt. Hur svårt ska det vara för nått som har så mycket potential?! :/


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Påminner om Battlefront 2 gameplay, stort fan av Stargate får se om det blir ett köp

Medlem

@Svenpa
De grafiska aspekterna i ett spel är dock lika viktiga som spelkänsla, så är det bara.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Det här är nog bara ett sista dödsryck att försöka rädda litet pengar från utvecklingen av numera krashade Star Gate Worlds MMORPG projektet, http://www.stargateworlds.com/, så förvänta er inte något särskilt bra lir. Omkring SGW har det varit ganska mycket konstigheter, sök litet på mmorpg.com och forumen där så förstår ni vad jag menar.

Finns till och med en blurb på SGWs community sida om detta, http://community.stargateworlds.com/news/1/1317/, och jag tror att FireSky är associerat med Cheyenne Mountain om man rotar runt litet på internetwebsen.

Bra eller dålig? Som sagt, mycket kontroverser runt hanteringen av SGW.

Medlem

Bara man får lira som Tealc så är det okej.
men,det såg väl inte så pjåkigt ut???

Medlem

ser fattigt ut

1
Skriv svar