Battlefield 6-betan är här – vinn early access inför Slaget

Robot
Battlefield 6-betan är här – vinn early access inför Slaget

Ställ in alla helgplaner, för nu ska SweClockers åka på däng.

#battlefield, #battlefield-6, #slaget

Medlem

Hur kommer det sig att det bara är pc-nycklar som delas ut och inte till konsolspelare? Antar att det är crossplay eller det är det kanske inte i betan?

Medlem

Ska bli kul att följa detta! Tror inte varken FZ eller SC vill ha mig på deras "team" dock så skippar rekryteringen, höhö.

Medlem

Köer på 270000 just nu...så yeah...det blir lätt detta ju...

edit: Vet inte om de öppnat mer servrar, men det går betydligt snabbare att komma in nu.

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot, men ni vet alla att jag har rätt ;) >

Medlem

Hoppade in före kl 10, så slapp köerna när servarna kom online.
Väldigt nöjd med de första fyra timmarna, men det finns absolut saker att förbättra.
Men det hör ju en beta till

Största "klagomålet" hittills måste vara settings menyn, det är helt galet hur många olika inställningar det finns..
(Vilket kanske bara är positivt när man väl kommit in i det)

Testat alla klasser, men M4/carbine på assault är det som fått jobba mest.
(Störningsmoment nummer ett är som alltid, att folk är helt jävla bedrövliga på att reviva.
Men så har det väl varit så länge jag kan minnas?
Dock märker man hur starkt det är med ett riktigt revive tåg, när man hamnar med folk som kört BF förut)

Medlem

Hade varit jättekul men har inte riktigt tid den här helgen och veckan. Lite osäker också på om datorn är tillräckligt bra!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Spelade i 1 timme var riktigt coolt. Men gillar inte sånna här spel så avinstallera efter det

Men ser att det är bra gjort!

Tack FZ för nyckel! Ni är grym 🎉

signatur

❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!

1
Skriv svar