Kojima ber om ursäkt för MGS-försening

Robot
Medlem
Kojima ber om ursäkt för MGS-försening

Nifelheim är väll helvetet för oss nordbor, så ja det är väll sant?

Medlem

Om försening är det grövsta brottet, måste dem bakom Duke Nukem Forever vara jävligt kriminella

Medlem
Skrivet av c0rp:

Om försening är det grövsta brottet, måste dem bakom Duke Nukem Forever vara jävligt kriminella

Rena rama försenings-maffian.

Medlem

'Du får inte ha en försening efter att ett släppdatum tillkännagivits. Det finns inget grövre brott som spelutvecklare.'

Måste ju vara helt otroligt att Blizzard och Valve är så stora som dom är då.

Medlem
Skrivet av Mikzarn:

Måste ju vara helt otroligt att Blizzard och Valve är så stora som dom är då.

Tja, världens största industri om jag inte missminner mig (i omsättning vill säga) är ju heroinindustrin, och det finns väl inte ett enda land i världen där det är lagligt, men det verkar ju gå bra i alla fall. Kriminalitet kommer man långt med

Medlem
Skrivet av Mikzarn:

'Du får inte ha en försening efter att ett släppdatum tillkännagivits. Det finns inget grövre brott som spelutvecklare.'

Måste ju vara helt otroligt att Blizzard och Valve är så stora som dom är då.

Blizzard har väl inte announcat någon datum på diablo 3 lr starcraft 2 än så du kan inte säga att det är försenad..

Medlem

Är väl då ett större brott att släppa ett halvfärdigt spel i mitt tycke. Bättre att det blir klart än att slaviskt följa en deadline och släppa nått som måste patchas i det oändliga.

Inaktiv

Det största "brottet" är ju att svika spelkonsumenten genom att leverera en undermålig produkt.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

1
Skriv svar