Därför sjunger Leona Lewis i FFXIII

Robot
Medlem
Därför sjunger Leona Lewis i FFXIII

vafan e väll coolt om dom lyckas, fail om dom misslyckas, samma sak tvärtom... musiken ska passa in, rätt /care var ifrån den kommer... så har inget svar ^^


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

Medlem

Mjae, har inte direkt någon åsikt. Dock tycker jag dom bör undvika etablerade artister för jag kan inte tänka mig att det är billigt - för att inte tala om onödigt. Det behövs ju inte direkt. Även om Legend of Mana inte direkt var bra så var det ju t ex ganska kul att dom sjöng på svenska!

Medlem

jag gillade den som fan, passade bra tycker jag ändå. allt som allt.

Inaktiv

Jag föredrar originalspråket, dubbad sång &! tal suger.

Medlem

tycker det ska vara oldschool! massa plingplong-musik á la FF7


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Själv tyckte man att låten var renodlad skit. (inte den japanska låten dvs)

Medlem
Skrivet av lvitriol:

Jag föredrar originalspråket, dubbad sång &! tal suger.

tycker likadant, nöjer mig med subtitles.

Medlem

Jag tyckte om den, musiken alltså, väldigt bra passande.

Medlem

I'm all game om låten är bra. Men den Leona Lewis var inte min grej.

Medlem

Nog för att jag inte är så himla förtjust i dubbningar o så... men jag har ingen lust att lära mig japanska. xD

Och man vill ju gärna förstå lite utan att sitta o läsa undertexter... vilka bara är oerhört sstörande... när man t.ex. kollar på filmer.

Medlem

meeeeeeeeeen! :E

Medlem

Tycker att Leona Lewis låten var grymt mycket mer stämmninhsfull än den Japanska, mer storslaget vilket känns passande på FF spel.


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

Inte hört den japanska, men den är självklart bättre..

Medlem

Jag bryr mig inte med jag är inte direkt ett FF-superfan men de som är det kanske tycker det är kasst. Dom kunde ju dock kanske valt någon annan än leona lewis...Personligen tycker jag inte direkt om hennes musik.

1
Skriv svar