10 motion controller-spel innan årets slut

Robot
10 motion controller-spel innan årets slut
Medlem
10 motion controller-spel innan årets slut

Ge oss ett spel som i filmen ''Gamer'' bara allt annat är skräp.
Skämt åsido, vet inte riktigt vad jag ska tycka om alla motion grejer som kommer ny, från sony och microsoft, tror helt ärligt att ingen av dom kommer bli särskilt bra och ge en den upplevelsen man verkligen vill ha då man använder kontrollerna.
Så som sagt, inte förrän man kan spela som i gamer så blire inge bra

Medlem

Xector...du har ingen aning vad snillarna i spelbranchen har på gång....om ett år kanske du är helt såld på nån spel som använder teknikerna.. och på tal om gamer..jag tror inte jag såg han använda nån sorts stav hahaha

Medlem

dildopinne o_O

Medlem

Sluta jiddra börja trolla! Det enda jag vill se är bilder/film på intressanta kommande spel med denna funktion.

Medlem
Skrivet av Pojii:

Xector...du har ingen aning vad snillarna i spelbranchen har på gång....om ett år kanske du är helt såld på nån spel som använder teknikerna.. och på tal om gamer..jag tror inte jag såg han använda nån sorts stav hahaha

Näe har ingen aning, har inte så mycket koll på det
Haha det var det jag menade, sluta ha någon kontroll så man kan styra med händerna/rörelser bara.
Eller möjligtvis bara ''tankekraft'' men det är något helt annat än det här

Medlem

Dessutom är det ett tjugotal spel som redan släppts som kommer stödja ARC.

Spel som Hustle Kings kommer kunna användas med THE ARC! Det blir nice!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

kan den bli fulare?

Medlem

asså den där kontrollen är inte en fröjd för ögonen direkt. Hoppas dom lyckas ordentligt med den bara! Det får inte bli en halvbra grej, då blir den nobbad direkt, kvittar vilka spel som kommer till den...

Medlem

haha, vad är det för boll på den då?

Inaktiv
Skrivet av elmackonr1:

asså den där kontrollen är inte en fröjd för ögonen direkt. Hoppas dom lyckas ordentligt med den bara! Det får inte bli en halvbra grej, då blir den nobbad direkt, kvittar vilka spel som kommer till den...

och vice versa..

Kolla på de rörelsekänsliga spel som redan finns, vad ska ändras med staven egentligen?
Mer precision, inkomster.. vad?

Medlem
Skrivet av Loading:

kan den bli fulare?

nej

Medlem

jävla japan dildo jag tror det kommer att bli bra med den ser ut som en sjuk sex leksak av något slag. Kan ju inte bara vara jag som ser det?


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

jävla japan dildo jag tror det kommer att bli bra med den ser ut som en sjuk sex leksak av något slag. Kan ju inte bara vara jag som ser det?

Man ser vad man vill se...


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av warh0g:
Skrivet av Hardboiled15:

jävla japan dildo jag tror det kommer att bli bra med den ser ut som en sjuk sex leksak av något slag. Kan ju inte bara vara jag som ser det?

Man ser vad man vill se...

ligger nåt i det

Inaktiv

Följer det med vaselin?.

Medlem

"Spelen verkar dra åt casual-hållet med inriktningar som sport och husdjurssimulationer"

wtf!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

dlp
Medlem
Skrivet av Tybalt:

"Spelen verkar dra åt casual-hållet med inriktningar som sport och husdjurssimulationer"

wtf!

mm bra ju, fragzone är dåliga på tester av husdjursimulationsspel.........hoppas det blir ändring på det. Jag vill ha ett marsvin att leka med NU. Han ska heta Igor......

Medlem
Skrivet av Tybalt:

"Spelen verkar dra åt casual-hållet med inriktningar som sport och husdjurssimulationer"

wtf!

Med andra ord blir det ungefär vad Wii var när det kom. Kommer säkert några riktigt bra actionspel och så men tror ju knappast det kommer bli mer "hardcore" än Wii

Skrivet av dlp:
Skrivet av Tybalt:

"Spelen verkar dra åt casual-hållet med inriktningar som sport och husdjurssimulationer"

wtf!

mm bra ju, fragzone är dåliga på tester av husdjursimulationsspel.........hoppas det blir ändring på det. Jag vill ha ett marsvin att leka med NU. Han ska heta Igor......

Vi räknar kallt med att PS3-exklusiva Guinea Pig: The Game blir årets spel 2010.

Inaktiv

haha.. så blir det.
Spel är för barn och vi måste få de vuxna att ta jobbet på allvar igen..
Kommer ihåg när alla garvade som fan åt den här:

http://www.youtube.com/watch?v=UkGVjZaVeYg

Nu finns den :$

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

jävla japan dildo jag tror det kommer att bli bra med den ser ut som en sjuk sex leksak av något slag. Kan ju inte bara vara jag som ser det?

Kan säga att Wii inte är så mycke bättre

För att inte tala om vad en datormus ser ut som

Seriöst, spela roll hur den ser ut. Bara den funkar så är jag nöjd.

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Hardboiled15:

jävla japan dildo jag tror det kommer att bli bra med den ser ut som en sjuk sex leksak av något slag. Kan ju inte bara vara jag som ser det?

Kan säga att Wii inte är så mycke bättre

http://www.prowellasia.com/showroom/images/wiimote.jpg

För att inte tala om vad en datormus ser ut som
http://content.ytmnd.com/content/3/d/e/3defe3fdb20e707972639d...

Seriöst, spela roll hur den ser ut. Bara den funkar så är jag nöjd.

Jo, men till datorn heter den oxå MUS. Då kan de väl kalla den rakt av för dildon, eller något passande.

Inaktiv
Skrivet av Pooslice:

Jo, men till datorn heter den oxå MUS. Då kan de väl kalla den rakt av för dildon, eller något passande.

Men guuu va suur å kinkig.
Lite sur för att den placerade sig högre än x360 i röstningen här på FZ kanske? ^^
Krysslådan hänvisar iofs till ett bajshål men för inte över fantasier om gaysex och diverse icke relevanta saker på PS3 spelare..

1
Skriv svar