Bad Company 2-demonen också till PS3

Robot
Medlem
Bad Company 2-demonen också till PS3

När man läste rubriken vart det "Wohooo!" sen i texten blev det "Aaww!" =(

Medlem

Trevligt! Har redan förbokat spelet! Kommer ha detta spel samt MAG som mina online FPS på PS3. MUMMA!!

BTW. MAG är grymt kul. Aldrig tidigare har jag upplevt ett så massivt och storskaligt krig.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

"Demonen" heter det så? Eller är det en demon.

Medlem
Medlem
Skrivet av Joavels:

"Demonen" heter det så? Eller är det en demon.

eller kanske demot

Medlem
Skrivet av redmac:

Trevligt! Har redan förbokat spelet! Kommer ha detta spel samt MAG som mina online FPS på PS3. MUMMA!!

BTW. MAG är grymt kul. Aldrig tidigare har jag upplevt ett så massivt och storskaligt krig.

Jag tycker idén är riktigt coolt med MAG, men spelet själv... Nej .. Det var det sämsta spelet jag någonsin spelat till PS3 någonsin. Skulle dock vara episkt med ett BC2 med 256 player limit.

Medlem

när kommer demot till pc som inte är tidsbegränsat då?, känns surto veta att de tar slut den 25 feb, dock 9 dagar efter så släpps spelet men ändå <3 me love it

Medlem
Skrivet av Joavels:

"Demonen" heter det så? Eller är det en demon.

Demonen?

Medlem

seriöst, det kommer en öppen beta till PS3 och ett demo, ett demo till 360 men vi pc användare måste förhandsboka spelet för att kunna testa det, hur faan ska jag då kunna beta om min dator kan köra spelet???

Medlem

Rent instinktivt så tror jag att det heter demot och inte demonen.

Medlem
Skrivet av J0hAnN48:

seriöst, det kommer en öppen beta till PS3 och ett demo, ett demo till 360 men vi pc användare måste förhandsboka spelet för att kunna testa det, hur faan ska jag då kunna beta om min dator kan köra spelet???

Jaah, du ja förstår inte riktigt heller hur dem tänker.. =/

Medlem
Skrivet av J0hAnN48:

seriöst, det kommer en öppen beta till PS3 och ett demo, ett demo till 360 men vi pc användare måste förhandsboka spelet för att kunna testa det, hur faan ska jag då kunna beta om min dator kan köra spelet???

sista meningen görs sig inte förståd, men jag antar att du tänker på en beta som att testa att se om din dator klarar av den. det finns specifikationer för detta.
och nån sida till och med checkar din hårdvara och sen ger dig info om hur bra det kommer fungera.

det lär komma ett demo till pc, var så säker. där kan du testa, beta är inte till för dig som individ utan för utvecklarna att se hur mycket buggar och problem spelet kommer ha. öppna beta är ett nytt fenomen folk tror är ett demo av ett slag. därför det kräver keys för att folk som inte vet vad dom håller på med vet inte hur man får tag på keys.

och här kommer grejen, att det finns sidor som ger ut keys, jag fick min på bfhq.se, en av 50 vinnare i tävlingen och fick en key., ea har en sida där du signar upp dig och dom mailar ut keys allt eftersom. men av vad du skriver kanske det är nyttigt ifall du söker lite själv.

Inaktiv

Fin liten present på min 16'e årsdag!

Detta skiljer sig inte från betan som var innan på ps3 va?


signatur

PSN - Addeproffs

Medlem
Skrivet av J0hAnN48:

seriöst, det kommer en öppen beta till PS3 och ett demo, ett demo till 360 men vi pc användare måste förhandsboka spelet för att kunna testa det, hur faan ska jag då kunna beta om min dator kan köra spelet???

Hur tänkte du nu egentligen? Ska PC-demot släppas samtidigt som betan pågår?

Antagligen så kommer ett PC-demo att komma ett tag efter betan men just nu så är det inte tillräckligt stabilt för att kunna vara ett demo. Spelet kraschar för mig och många andra (alla?) när man försöker använda sig av server browsern.

Medlem

"Demo" är ju en förkortning på "demonstration" och i detta fall är det ju i bestämd form singular och således borde det väl heta "demon" i rubriken. Man säger väl inte "bilenen"

Medlem
Skrivet av CreepyCruel:

Fin liten present på min 16'e årsdag!

Detta skiljer sig inte från betan som var innan på ps3 va?

Ny map, och man kan flyga 2st helikoptrar.
Åh just det. nån ny tank med.
Om jag nu inte har helt fel

Skrivet av Aer0:

"Demo" är ju en förkortning på "demonstration" och i detta fall är det ju i bestämd form singular och således borde det väl heta "demon" i rubriken. Man säger väl inte "bilenen"

Tsk, tsk... hur det nu än ligger till så måste du ju i alla fall hålla med om att det är mycket roligare att skriva om demoner än demonstrationer?

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Aer0:

"Demo" är ju en förkortning på "demonstration" och i detta fall är det ju i bestämd form singular och således borde det väl heta "demon" i rubriken. Man säger väl inte "bilenen"

Tsk, tsk... hur det nu än ligger till så måste du ju i alla fall hålla med om att det är mycket roligare att skriva om demoner än demonstrationer?

Håller fullständigt med. Ville bara klargöra för det "rätta" då några undrade.

Medlem

Äger cod mw2...iaf bara att dömma av demot

Medlem

Fint, Final Fantasy VIII och Bad Company 2 demo på samma dag. Mums.

Medlem
Skrivet av Fellanomo:

Jag tycker idén är riktigt coolt med MAG, men spelet själv... Nej .. Det var det sämsta spelet jag någonsin spelat till PS3 någonsin. Skulle dock vara episkt med ett BC2 med 256 player limit.

Ju djupare du sätter du in i MAG desto bättre blir spelet. Det är väldigt beroendeframkallande med level systemet samt den strategiska aspekt som växer fram när du får möjlighet att styra över folk.
COD blandat med Battlefield med lite Wow inlagt.
När du spelar i Domination med 256 spelare så känns det som ett gigantiskt stort krig. Inget spel har lyckats förmedla detta som så bra i MAG. Att du dessutom är med i en av de tre fraktionerna och ser hur shadow war går för varje fraktion är riktigt häftigt.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag håller med redmac i sista inlägget.
Då jag körde betan för första gången så tyckte jag inte om mag men sedan så körde jag det igen. Nu när jag kör fulla spelet så kan jag bara inte ta och sluta spela.

Aja, bra dice iaf..

Medlem

Hjälp vet inte om jag ska skaffa mag eller BFBC2 och om BFBC2 till pc eller PS3?!?! :S


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

1
Skriv svar