Medlem
Diablo 3 gore.

Hej

Minns första filmerna man fick se från diablo 3 var jätte slafsiga med en massa gore.

men kollar man på den här filmen http://www.fz.se/filmer/20100818/diablo-iii-artisans-gamescom...
om diablo3s crafting, där får man se lite gameplay i slutet och jag tycker det ser ut som att dom tat bort nästan all gore.

Har jag missat något om att dom vill göra diablo3 till ett barn vänligt spel?

Medlem

Inte hundra procent säker, men gissar på att du menar filmen där man ser en barbar slakta? Kan ju ha något o göra med att Munken har en annan spelstil än barbaren? Ren gissning, kan ha heelt fel!


signatur

Raukkastning är min sport! Länge leve Gotland!

Medlem

Om blizzard skulle ändra diablos gore så kan dom stoppa upp spelet i arslet.:down:

Inaktiv
Skrivet av Skelögd:

Om blizzard skulle ändra diablos gore så kan dom stoppa upp spelet i arslet.:down:

Tror inte dom har ändrat något, håller med grabben innan. Två helt skilda spel stilar, tror också det beror mycket på det.
Dom kan ju inte ta bort det, ingen känsla i spelet om barbaren inte har....:\

Medlem

Får hoppas att det är så, då ska jag då inte vara munk ialla fall.

Medlem

Det kanske är som i många andra spel en på/av-knapp för gore med tanke på åldern på vissa spelare.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Ariath:

Det kanske är som i många andra spel en på/av-knapp för gore med tanke på åldern på vissa spelare.

Tänkte nästan likadant. Jag skulle kunna tänka mig en gore nivå. Inge gore - lite gore - lagom gore - mycket gore eller nått sånt.

Medlem

massa ''gore'' har aldrig varit fel

känns bara mer diablo aktigt

1
Skriv svar