GTA IV-episoderna kommer till pc och PS3

Medlem
GTA IV-episoderna kommer till pc och PS3

Woho!!
Sweet news!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

50 million dollars, ja tack.


signatur

// Peace

Medlem

ÄNTLIGEN!!!!

Inaktiv

Det var fan på tiden, men mina pengar kommer de inte att få.


signatur

Allah är stor men jag har större

Medlem

Bra att alla får chansen att spela expansionerna, de är det bästa i dlc-väg som finns.

Medlem

najs


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Kan knappt vänta tills det kommer till PS3!!!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem
Skrivet av Elmoth:

Kan knappt vänta tills det kommer till PS3!!!

+1 på den. Riktigt stål med GTA IV alltså..

Medlem

Grattis till er som inte kört de på 360 än. Detta är vad DLC ska vara så hoppas verkligen att det säljer bra, oavsett plattform.

Medlem

Doh! Jag som precis köpt en Xbox360 (begagnad iof), för att få spela ex. dessa episoder (hade gett upp hoppet för en PC/PS3 release).
Antar att jag kan vänta lite till, många bra spel som kommer ut nästa månad och sen köpa det till PS3.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Grattis till er!! De här är de bästa DLC paketen jag någonsin spelat Ni kommer inte att bli besvikna^^ Gta humorn är som allra bäst i The lost and damned


signatur

Game long and prosper

Medlem

Bra nyheter!!


signatur

Meep!

Medlem

50 miljoner dollar =I.
Skojig summa att betala för ett års exklusiv rättighet till DLC'erna.
Undrar om de fått tillbaka summan de betalat nu då för alla DLC sålda eller om de bara helt enkelt hoppas få in resten på Windows försäljningen.

Var nästan på väg att köpa en 360 själv när de tillkännagav andra DLC'n men tur man inte haft pengar.

Medlem

GTA i 10 fps på PS3, nej tack.

PaZ
Medlem

Härligt! Det är lite fånigt att de alltid förnekar att det kommer att släppas på pc, till slut gör det ju det. Men man kan ju förstå affärslogiken i det också...

Medlem

Vet inte om Rocktard förtjänar mina pengar.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv
Skrivet av warh0g:

Vet inte om Rocktard förtjänar mina pengar.

Orka vara bitter för att Lost and Damned kom 11 månader senare och Gay Tony 3 månader senare. Köp dem och ha kul istället för att sura här.

Inaktiv
Skrivet av Fuidama:

50 miljoner dollar =I.
Skojig summa att betala för ett års exklusiv rättighet till DLC'erna.
Undrar om de fått tillbaka summan de betalat nu då för alla DLC sålda eller om de bara helt enkelt hoppas få in resten på Windows försäljningen.

Var nästan på väg att köpa en 360 själv när de tillkännagav andra DLC'n men tur man inte haft pengar.

Tror nog att Microsoft fick igen ganska mycket. Episoderna tillsammans har väl sålt några miljoner?

Aja som många andra säger så är det verkligen ett bra DLC!

AW8
Medlem

Min reaktion: WOOOHOOO!!!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av Joavels:

GTA i 10 fps på PS3, nej tack.

...

Anyway, bra nyheter! Nu måste jag bara fundera om jag vill ha det till PS3 eller PC.... PS3:an kändes nog bättre.

Medlem

Givet köp till PS3!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Fuidama:

50 miljoner dollar =I.
Skojig summa att betala för ett års exklusiv rättighet till DLC'erna.
Undrar om de fått tillbaka summan de betalat nu då för alla DLC sålda eller om de bara helt enkelt hoppas få in resten på Windows försäljningen.

Var nästan på väg att köpa en 360 själv när de tillkännagav andra DLC'n men tur man inte haft pengar.

Tror nog att Microsoft fick igen ganska mycket. Episoderna tillsammans har väl sålt några miljoner?

Aja som många andra säger så är det verkligen ett bra DLC!

men MS får väl inte dom pengarna utan rockerstars?
därimot kan det vara dom som köper konsollen för just dom.

Inaktiv

TruB, ja och nej. MS får pengar för varje 360-spel som säljs. Vet inte hur mycket dock.

Medlem

YESSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!
FAN VAD NIICE!!!!!!!!!

Medlem
Medlem

najs. då vet jag vad pengarna ska läggas i mars.

Medlem

Trevlig nyhet, detta har nog många längtat efter..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Fyfan va gött, riktigt bra fredag!

Blir att skaffa båda direkt till PC!

123
Skriv svar