Testa Uncharted 2

Robot
Medlem
Testa Uncharted 2

då var kvällen räddad!

Medlem

Hm, konstigt att det står att den ligger på 1.8GB när nedladdningen är på 3061MB dvs lite över 3GB.

Redaktör

Sorry, jag kollade inte storleken själv utan gick på uppgifter om den amerikanska versionen. Har ändrat nyheten, tack för rättelsen.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Sorry, jag kollade inte storleken själv utan gick på uppgifter om den amerikanska versionen. Har ändrat nyheten, tack för rättelsen.

Ingen fara

Medlem

Detta spel bör alla PS3 ägare ha i sin spelsamling. Finns ingen ursäkt!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Ja, någon gång ska man ju skriva sitt första inlägg och det är verkligen Uncharted 2 värt.
Utan tvekan det bästa spel jag spelat. Tog mig endast 1 vecka att spela igenom och med mina mått mätt är det smått fantastiskt.

Och trailern... Vet inte vad det är som gör den speciell men den är lika fantastisk som spelet, konstant gåshud.
Bästa trailern jag sett

Medlem

ska vara ärlig och säga att demot var sinnessjukt dåligt. visst, spelet är ett av de snyggaste jag sett, men 3gb för ett så litet demo ? neeeej tack.
jag är nog också den enda som kanske inte ens köper spelet pga av att de är "sluggish". det är min tanke iaf. hoppas jag inte blir mördad.

Medlem

sämsta demot jag testat, inga bra kontroller (går nog att ändra till mer FPS likt, exakt hur jag vill ha det), verkligen konstigt klättrning och kamera system tycker jag, men blir nog ett köp och ser om spelet är verkligen så bra som alla säger att det är, om det blir nu dåligt, så säljer jag det direkt och blir God of War collection för slantarna


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Ska man bara ha ett spel till sin PS3 så är detta just det spelet.
Bland det bästa jag spelat någonsin faktiskt.

Medlem

hahahha detta spel e nog tråkigt

Medlem

då jag inte köpt detta spel kanske ja ska testa denna, vet dock inte om de
är något för mig (gillar mer t.ex demons souls)

Inaktiv

Måste säga att detta är ett spel som man måste skaffa, om man har en PS3 tillsamman med: Killzone 2,MSG 4, Littlebigplanet och god of war spelen plus trean. visar att ps3 har bra spel. gillar du dessa spel kommer man att älska Uncharted 2. de som säger något annat har inte testa spelet.


signatur

Play 2 win!! on PSN: OdLuKnow is da name!!

1
Skriv svar