Bad Company 2-betan i filarkivet

Medlem

Är det någon mer än jag som har reflekterat över att varje gång ett nytt spel släpps, så kommer det "nykomlingar" som antingen ger ris eller ros. Bara en liten funderare.

Angående BF:BC2, spelet har potential. Jag hoppas för guds skull att inte man forcerar igenom beta perioden, bara för att släppa på ett visst datum. Jag har fortfarande gråa hårstrån efter fil. kand examen, dataprogrammering, Battlefield 2. Jag har hade seriöst vänner som aldrig fick igång spelet.


signatur

living let die

Medlem

När man ser det här blir man grymt förväntansfull på BF3!

Medlem

Ni som har problem att uppdatera, kör updatern som administratör.

Medlem

Vfan jag har fastnat på 99.9% Kan någon vara snäll och Seeda Please xD8)

Medlem
Skrivet av Erunas:

Jag måste säga att dom VERKLIGEN lyckats med battlefield-känslan. Nu pratar jag om känslan man får när det fullkomligen regnar granater runt om kring dig. Det känns som battlefield, på riktigt.

Men samtidigt måste man komma ihåg att det INTE är en regelrätt uppföljare till BF2. Det är en uppföljare till BF: BC. Dom är INTE ekvivalenta. Jag får en slags pirrande känsla av det här spelet som väldigt sällan infinner sig hos mig med många andra nyligen släppta FPS. Det finns en stark känsla av BF2 i spelet men dom spelas på lite olika sätt och där kanske många gamla BF2 rävar(som jag själv) blir lite besvikna. Samtidigt öppnas många nya möjligheter med dom förstörbara miljöerna. Som att kunna blåsa hål i taket där snipern fanns osv.

Det finns en hel del saker som behöver fixas till innan släpp men jag väntar fortfarande med andakt på vad detta spelet kan ge.

Mjo, sedan ska man aldrig gnälla på detta än, Fortfarande en beta (som många tycks a missat, DOM KOMMER FIXA SAKER OCH ÄNDRA!) men som det är nu tycker jag att det är roligt

Medlem

En märklig notering: När jag kör MW2 får jag ca 60-80 fps och gpu jobbar till 100%.
I BC2 betan får jag 20-30 fps och gpu ligger runt 50% när man mäter med EVGA Precision. Undra varför Gpun inte jobbar för fullt?

(6600@3.20Ghz / GTX8800)

Medlem

Går lite trögt...mer minne hjälper? Har 4 gig redan..

Medlem

Betan är rätt kul... man hade för stora förhoppningar att den skulle bli som BF 2 fast i nyare skall... men vi pratar om BFC2 som är en titel för sig som är också grymt kul... Hoppas dock fortfarande att EA/DICE gör BF 3 senare...

mg
Medlem

Sjukt sunkig prestanda i spelet, dom får allt ta o ordna lite optimeringar om det ska bli nått köp här =/ .

123
Skriv svar