Hjälp med 22" skärm

Inaktiv
Hjälp med 22" skärm

Hej, blev nyss medlem här på FZ då jag blev hänvisad hit av några vänner, nog om det.

Funderar på att upgradera mig, eller har snarare bestämt mig, för att skaffa en 22" skärm.

Skulle uppskattas om nån visste en billig och bra skärm, har kollat på
http://www.pricerunner.se/pe/25-1204059/Bildskaermar/Benq-G22...

Inte kollat så mycket men den verkade iaf billig.
Någon som vet om den håller måtten , att den inte går sönder lätt, om den inte e för dyr osv osv..

Tacksam för svar,
mvh Olle

Medlem

Benq är väl lite mycket åt hållet man får vad man betalar för, och de gör väldigt billiga skärmar. Just denna hade fått rätt bra betyg ser jag. Min uppfattning av Benq är väl just att antingen presterar de inte, eller så håller de inte särskilt länge, men sådant kan främst du själv bedömma vad som är värt gentemot hur mycket man sitter.

Eftersom jag personligen gillar samsung skulle jag väl i så fall luta mer åt deras T220.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

jag har en T260 (25½") och är mycket nöjd med den. Är förvånad över att det är så bra bild, trots att det är TN-panel. Samsung är ett säkert val


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Inaktiv

Jag kör en hel del på en BenQ 22" Är helt ok Den har ju full-HD också för de slantarna


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Jag säljer 2 stycken 22" från samsung (226BW) för 3000kr (för båda) ifall du är intresserad.

Kan skriva till mig i PM ifall du är intresserad.

Ursäkta ifall detta inte är tillåtet.

1
Skriv svar