Tips till en ny spel musmatta

Medlem
Tips till en ny spel musmatta

Har tittat runt lite på olika spel musmattor och det finns en hel del. Men vad jag har sätt och läst är att QPAD HeatoN ska vara den bättre om inte den bästa som finns ute idag. Någon som har testat den mattan?

Men har någon annan ett bra tips på en matta som har bra kvalite?


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Jag har länge varit insnöad på att behandlat glas i dess former är det enda rätta (till dess att ny mus med laser inte gillade materialet xD). Om du nu inte sitter med en lasermus (G5 är den enda jag känner till med firmware för att lösa saken), så är glas ett trevligt material, inte minst för att man kan diska så att den blir som ny!

Står fortfarande fast vid saken om än med bredare perspektiv och måste ta med fUnc Surface 1030 (svart). Den är riktigt trevlig som underlag, vilket ju är den där svårbeskrivliga formen av hårdplast. Fördelen är att själva matten har olika friktion på vardera sidor. Enda problemet jag kan se är att just den jag har är av normal storlek, dvs ingen gigant som jag med viss förståelse sett andra använda.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

1
Skriv svar