Inför betatestet av Bad Company 2

Robot
Medlem
Inför betatestet av Bad Company 2

Gött

Medlem

whee =D hoppas de inte är en konsol port!

Medlem

Hade inte tackat nej till en beta key!


signatur

Raukkastning är min sport! Länge leve Gotland!

Medlem

DICE har redan sagt att de INTE är en port, Dom har ett eget team som jobbar på PC versionen.


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

Jag hoppas dice ger FZ betan i förväg så att det blir en torrent till att slanga från.

Inaktiv
Skrivet av Marwin88:

DICE har redan sagt att de INTE är en port, Dom har ett eget team som jobbar på PC versionen.

En egen producent var det faktiskt. Inte ett helt annat team.

Medlem

Tur att man förhandsbokade detta, längtar

Medlem

Fasen att man måste hålla på med EA-konton och grejer. Jag kommer aldrig ihåg vad mitt konto heter...

Men det här ska bli spännande att testa, ps3-betan var riktigt skoj, men det här blir nog ännu bättre.

Medlem

Fick min beta nyckel idag! Snart snart snart!

Medlem

Fan vad jag längtar till det här.. det kommer bli så sjukt awesome!
SLAAAAAAAAAKT!


signatur

Trust is for fools...

Inaktiv

Längtar!


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Blir å ladda upp rejält för kvällen då!

Medlem

Till er som testar spelet. Meddela om det har konsollsjukan eller inte. Skulle uppskattas.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Till er som testar spelet. Meddela om det har konsollsjukan eller inte. Skulle uppskattas.

Det kommer säkert laddas upp 500+ gameplay filmer på 3 timmar hos YouTube när betan väl är igång, så då kan du se med egna ögon

Medlem

Skulle man inte få Beta keyn ett par dagar innan släppet? Har köpt på webbhallen.

Medlem
Skrivet av XaaR:

Skulle man inte få Beta keyn ett par dagar innan släppet? Har köpt på webbhallen.

GvD sa för några timmar sen att alla retailers har fått sina keys, ta upp det med affären om du inte har fått din key än.

Medlem

Vem måste man mörda för att få tag i en betakey om man inte förbokat då?

Medlem
Skrivet av XaaR:

Skulle man inte få Beta keyn ett par dagar innan släppet? Har köpt på webbhallen.

Från Webhallen:

"Betan startar den 28 januari, preliminärt 18:00. Koderna skickas ut från och med midnatt den 27:e januari."

Medlem

Fan vad underbart detta blir. Jag och alla andra i klanen kommer lira detta imorn..Blir fett epic


signatur

<3

Medlem
Medlem
Skrivet av Strumpa:
Skrivet av XaaR:

Skulle man inte få Beta keyn ett par dagar innan släppet? Har köpt på webbhallen.

Från Webhallen:

"Betan startar den 28 januari, preliminärt 18:00. Koderna skickas ut från och med midnatt den 27:e januari."

Nice

Medlem

Gif nau rauz,

Kommer bli epic, 18.00 , ladda med Cola såklart

Medlem
Medlem
Skrivet av Marwin88:

DICE har redan sagt att de INTE är en port, Dom har ett eget team som jobbar på PC versionen.

Sade inte IW att MW2 inte var en konsol port? Att dem hade ett eget team som jobbade på IWNet delen för PC så den skulle bli annorlunda?

Medlem

Har bokat och allt det blir till att lira som ett as.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

De har ju trots allt regenererande hälsa vad jag förstått, är inte det en konsolthingy så säg :).


signatur

Retro.

Medlem

kommer också komma in i betan, men jag förväntar mig en jädrans massa lag

Medlem

Hoppas verkligen FZ kan provida downloads från sitt filarkiv! Bland den bästa siten att ladda ner från

Medlem

Måste först beställa min nya dator! Så det blir ingen beta men spelet blir det nog till PC!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skriv svar