Trailer för Dead or Alive: Paradise

Robot
Trailer för Dead or Alive: Paradise

Hahaha, detta är bara för galet! x) Vad håller egentligen Team Ninja på med?


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Det finns Gubbsjuka osså finns det Japaner. *sigh*

Pinsamt att dom ens försöker lägga in nån sorts gameplay, varför gör dom bara inte en raytracead softcoreporris?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Jaha volleyboll.. lyckades ÄRLIGT talat inte lura ut de.. host.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

BOOBIES!:D


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

STJÄRT!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

lulz ^^


signatur

Retro.

Medlem

Oh herregud, pinsamt! Är deras affärsplan att göra ett spel med lite content men med naket så att det säljer iaf?

Medlem

Like they say in south park "Niiicccee"
fast skulle hellre se ett dead or Alive 5 :/

Medlem

Jäklar vad nice. Synd att det inte är ett sexspel.
Sexy beach 3 och dead or alive påminner om varandra rätt skapligt.


signatur

Spelar mest: State of Decay 2

Medlem

Jag uppskattade dead or alive 4 alltså fighting spelet men detta ehm...lite konstigt xD

Medlem

Sluta släppa såna här haha vafan... Ge mig nytt DOA fightingspel till ps3!! Då har vi förhoppningsvis ett grymt bra fightingspel Iaf eftersom jag tycker föregångarna är grymma.

Medlem

Kul att Team Ninja gör nästa Metroid. Hejdå respekt för den största action-hjältinnan.

Suck.

Suck.

...


signatur
Inaktiv

OAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Garvböl! Spiller kaffe överallt!

DoA, jösses, minns något av dom spelen (lirade oftast på efterfest eller förpärla), där bröna växte utifrån vilken ålder spelaren angav... Jösses vilket gäng....


signatur

Ja. Det stämmer. Jag raljerar ganska mycket.

Dead or Alive mot nya höjder!

Medlem
Skrivet av Slashneed:

Kul att Team Ninja gör nästa Metroid. Hejdå respekt för den största action-hjältinnan.

Suck.

Suck.

...

Om jag inte minns helt fel så har dom lovat att inte fokusera allt för mycket på stjärt och bröst i Metroid: Other M så du kan nog vara lugn

kanske bara är jag men jag blir lite varm inombords när jag ser detta och kan inte sluta skratta men skämt å sido...

Det är väl tur att någon gör dessa spel med kanske 5/10 i rating och ärligt talat, det står Paradise och i alla fall jag är glad att de manliga karaktärerna inte gör samma sak som kvinnorna i denna trailern.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

1
Skriv svar