Nyversion av Mortal Kombat-filmen?

Robot
Nyversion av Mortal Kombat-filmen?
Medlem
Nyversion av Mortal Kombat-filmen?

Det är som att spy på en hög med skit....


signatur

Killzone 2 förhandsbokat! : DD

Medlem

hehe, gillade den faktiskt när jag såg den

Medlem

Ja, gillade också filmen när den kom. Inte sett den sen dess och hoppar nog det också. Bättre med minnen

Medlem

dags att hämta facklorna och högafflarna! mot wb!

Medlem

hahahaha så sämst att det kan bli bra.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

"Oren Uziel som får stå för filmmanuset så kan det ju bara inte bli fel " ???

vad menar skribenten med det? Enligt IMDB har han ju inte gjort ett skit typ!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Det enda som var bra med filmen var ju ööhh.. hette han Kano? Jag måtte blivit senil..

Medlem

Pinsamt uselt skriven nyhet, hade det varit så förbaskat svårt att hitta en skribent som har en aning om storyn bakom MK? Ett plus hade ju varit om ni hittat någon som inte aktivt hatade MK, och låtit denne någon skrivit nyheten... Skämmes, FZ!


signatur

Information wants to be free!

Medlem

Hoppas att de har Den bra soundtracken kvar från den första filmen.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Nästan så jag blir sugen på att släpa fram den gamla hederliga Amiga'n och fruktlöst försöka göra alla fatalities igen. En del av dem är bara för sjukt svåra att lyckas med.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Går ju ungefär att förutspå hur denna kommer bli.
riktigt mörk som de flesta nya skitfilmerna(Nya Robin hood?)

Medlem

Ge det till Uwe Boll istället


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Grymt om dom gör den likadan som original-filmen...

Medlem

Undrar om dom kan göra den sämre.

Medlem

Varför göra en ny när det redan finns en som är epic?!

Inaktiv

grym film ju! Första 15-årsgränsfilmen jag smög in och såg på bio. köpte soundtracket tätt därefter och har lätt sett filmen över 20 gånger på vhs efter det!
"this is were you fall down"

Hoppas att dom castar Lambert som raiden igen!

Medlem

looool , bra handling! ser fram emot den nya filmen wohoo hahaha

Medlem

Såg ettan och tvåan i fredags. Ettan är klockren, kultfilm.

Skrivet av Parzec:

Nästan så jag blir sugen på att släpa fram den gamla hederliga Amiga'n och fruktlöst försöka göra alla fatalities igen. En del av dem är bara för sjukt svåra att lyckas med.

Äre bara jag som fortfarande kommer ihåg hur man gjorde fatalitys på amigan...Som Sub Zeros framåt -neråt -framåt -framåt + knapp.... haha NÖÖÖÖRD


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Första Mortal Kombat-filmen är ju en av de bästa tv-spelsfilmer som gjorts (vilket förvisso inte säger så mycket), en av få som faktiskt fick "hyfsade" recensioner.

Medlem

Gillade filmen skarpt när den kom men man var ju inte så gammal heller!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Skrivet av Zechnubis:

Pinsamt uselt skriven nyhet, hade det varit så förbaskat svårt att hitta en skribent som har en aning om storyn bakom MK? Ett plus hade ju varit om ni hittat någon som inte aktivt hatade MK, och låtit denne någon skrivit nyheten... Skämmes, FZ!

Men... det där ÄR ju faktiskt storyn bakom Mortal Kombat? Dessutom så gillar jag faktiskt Mortal Kombat, tvåan är ett kärt gammalt barndomsminne. Därmed inte sagt att det nödvändigtvis är en god idé att göra film av ett... fightingspel.

1
Skriv svar