Bad Company 2 fotat

Robot
Medlem
Bad Company 2 fotat

Hoppas verkligen inte DX11 ser sådär kantigt och platt ut, för då kör jag hellre i DX10 och får mer FPS


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

"På torsdag kör betatestning på pc igång." Nice, tur man har bokat skiten då :=)

Medlem

testade betan på ps3 och det var väldigt bra, men online-fps måste ju spelas på pc så köpte mitt ex på steam idag, betan följer med där också


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Hoppas verkligen inte DX11 ser sådär kantigt och platt ut, för då kör jag hellre i DX10 och får mer FPS

DX11 brukar ge bättre prestanda...

http://hardocp.com/images/articles/12573821526izM8p4LAl_1_1.g...

Kolla DX11 utan tesselation så ser du.


signatur

E4500@2.800Ghz(8*350) StockVolt, 2GB DDR2 PC5300@700Mhz StockVolt, Gigabyte Radeon HD 4850 512MB, MSI P35 NEO-FI

Medlem

Det där såg inte för pjåkigt ut.


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

alla som vill checka om deras dator fixar spelet gå till system labs!

http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/analysis.aspx

och klicka in BF:BC2 ))))

Inaktiv
Medlem
Inaktiv

Jag har förbokat spelet till Xbox 360, men dock så fick man ingen beta key till datorn Får väl fixa den på något annat sätt

Medlem

Man hinner ju inte spela AVP så mycket innan det är dags för detta

Medlem

Beställde precis från Siba, och man ska få beta, men har inte fått något meddelande med beta nyckeln ännu, hoppas den kommer på Torsdag då. Och är bokning ända sättet?


signatur

The King is Back

Medlem

Sweet! Och SP-delen verkar riktigt bra.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Känns bra att jag har förbokat

Inaktiv

Riktigt taggad är jag!

Medlem

Fick nyss min Beta-nyckel! Woho!

Medlem

*Pelvic thrusts!*


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Yoku var har du beställt från? Har inte fått min beta nyckel än beställde från Webhallen

Medlem

Chilla, betan är imorgon. Och finns inte att ladda ner förens imorgon, då alla får sin key.

Medlem
Skrivet av Richiraptor:

Chilla, betan är imorgon. Och finns inte att ladda ner förens imorgon, då alla får sin key.

Men men vill ha nu ju..

1
Skriv svar