Tangentbord G- Knappar

Inaktiv
Tangentbord G- Knappar

Tjena, jag har köpt ett A4Tech X7-G800 MU 3xFast Gaming Keyboard
Och det är asnice. Men tyvärr så har jag ett problem. Tangentbordet har 15 g-knappar. Men jag förstår inte hur man ställer in dem.....
Jag har provat att kolla på förpackningar och bruksanvisningar men inga svar.
På förpackningen står det även att man inte ska behöva installera nåt....

Tack

Medlem

Om det finns drivrutiner så skulle jag testa att installera dem om du inte gjort det, för jag tolkar det sista du skrev som om du inte hade det.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

Det står "no drivers required" så... x_X

Medlem

antagligen menas det att du inte behöver några drivrutiner för alla vanliga knappar, men för specialknapparna måste du nog ha det. så fick du med en skiva? bara o stoppa in den! annars får du leta drivrutiner på nätet. google.se vet mer

Inaktiv

Ingen skiva. Går segt på google. Men letar vidare x_x

Jag hittade inga drivers på deras hemsida, verkar som att dom inte har gjort några ens. Har du kollat så att det kanske finns någon "Record button" knapp på tangentbordet? Det finns på G11/15/19 så kanske finns där med?


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Inaktiv

Det trodde jag också att det skulle finnas. Men icke...
Ganska skumt. Man tycker ju att det borde stå hur man ställer in dem.

Medlem

Finns det ingen recension på t-bordet, där kanske dom nämner det i så fall


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Detta har jag lite koll på, på A4techs produkter står det "no drivers required". I alla fall på deras möss. Men om man vill programmera om knapparna så måste man använda med följande program för att spara ändringarna på musens interna minne.

Då kan du använda den med samma inställningar på en annan dator utan någon installation.


signatur
Inaktiv

Det är det som är det lite dumma.... Jag fick ju inte med något med följande program <_<

Medlem

Kan inte hjälpa till här heller. Men däremot kan jag säga att det heter "medföljande" inte "med följande"

Fet skillnad vet ni! :>

Inaktiv
1
Skriv svar