Mass Effect 2-dubbel

Robot
Medlem
Mass Effect 2-dubbel

Lika spoilertung episod den här gången också? Jag vågar inte kika. :$

Medlem

Den är relativt spoilertung. Råkade se den på GT förut. Om du har förbokat så försök hålla dig i 2 dar till


signatur

E4500@2.800Ghz(8*350) StockVolt, 2GB DDR2 PC5300@700Mhz StockVolt, Gigabyte Radeon HD 4850 512MB, MSI P35 NEO-FI

Medlem

Fantastiskt spel måste jag säga.

Medlem

oohh vad jessica chobot e snygg
bra film också

Medlem
Skrivet av Myrsloken91:

Den är relativt spoilertung. Råkade se den på GT förut. Om du har förbokat så försök hålla dig i 2 dar till

Jag väntar på Collectors Edition

Medlem

Laddade ner den för jag kunde inte vänta på min collectors edition (Väntar fortfarande ) Och har kört igenom spelet på 19h och 52 min, försökte få ihop det med min personliga assistent... fan heller Det närmste jag fick var middag men det klippet råkade jag hoppa över xD

Medlem
Skrivet av mrpeters:

Laddade ner den för jag kunde inte vänta på min collectors edition (Väntar fortfarande ) Och har kört igenom spelet på 19h och 52 min, försökte få ihop det med min personliga assistent... fan heller Det närmste jag fick var middag men det klippet råkade jag hoppa över xD

Haha, ja så går de när man är pirat:P


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av Thumba:
Skrivet av mrpeters:

Laddade ner den för jag kunde inte vänta på min collectors edition (Väntar fortfarande ) Och har kört igenom spelet på 19h och 52 min, försökte få ihop det med min personliga assistent... fan heller Det närmste jag fick var middag men det klippet råkade jag hoppa över xD

Haha, ja så går de när man är pirat:P

Har ju faktiskt spelet bokat o väntar bara på leverans från webhallen
Har man tillgång till nedladdning och man längtar som fan så laddar man ju ner xD
Men jag tänker ändå köpa collectors edition för spelet var väldigt roligt Fattade dock inte vrf jag hittade kontroller för fordon men fick aldrig köra ett ^^

Skrivet av mrpeters:
Skrivet av Thumba:
Skrivet av mrpeters:

Laddade ner den för jag kunde inte vänta på min collectors edition (Väntar fortfarande ) Och har kört igenom spelet på 19h och 52 min, försökte få ihop det med min personliga assistent... fan heller Det närmste jag fick var middag men det klippet råkade jag hoppa över xD

Haha, ja så går de när man är pirat:P

Har ju faktiskt spelet bokat o väntar bara på leverans från webhallen
Har man tillgång till nedladdning och man längtar som fan så laddar man ju ner xD
Men jag tänker ändå köpa collectors edition för spelet var väldigt roligt Fattade dock inte vrf jag hittade kontroller för fordon men fick aldrig köra ett ^^

FY skäms :(:down:


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

FY skäms :(:down:

vad... Jag kommer ju ändå köpa spelet

Medlem

Vilket fortfarande inte rättfärdigar att du laddar ner det.

Medlem
Skrivet av Jkkb:

Vilket fortfarande inte rättfärdigar att du laddar ner det.

Om man ändå köper ett spel, var ligger det omoraliska i att ladda ner det?

Medlem
Skrivet av Jkkb:

Vilket fortfarande inte rättfärdigar att du laddar ner det.

Jag har tankat ner det oxå
Har även beställt CE av spelet

Ser inte heller det omoraliska i det hela?

Medlem

"fulträdet" haha

1
Skriv svar