Machinarium släpps i butik

Robot
Inaktiv
Machinarium släpps i butik

Ett helgrymt spel, klart att man slår till!

Inaktiv

YYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!

Medlem

Inte för att vara troll, men jag körde ett demo på detta för länge sedan och tyckte varken det var snyggt eller roligt. Tyckte dock inte Braid var något speciellt heller, så jag kanske är lite konstig.

Medlem
Skrivet av Wartex:

Inte för att vara troll, men jag körde ett demo på detta för länge sedan och tyckte varken det var snyggt eller roligt. Tyckte dock inte Braid var något speciellt heller, så jag kanske är lite konstig.

Indie-spel är väl helt enkelt inte för alla, precis som att RPG inte är för alla. Tycker bara det känns tråkigt när man själv inte upplever den magi som andra upplever från ett spel, det känns ju som att man går miste om nåt.


signatur

E4500@2.800Ghz(8*350) StockVolt, 2GB DDR2 PC5300@700Mhz StockVolt, Gigabyte Radeon HD 4850 512MB, MSI P35 NEO-FI

Medlem
Skrivet av Myrsloken91:
Skrivet av Wartex:

Inte för att vara troll, men jag körde ett demo på detta för länge sedan och tyckte varken det var snyggt eller roligt. Tyckte dock inte Braid var något speciellt heller, så jag kanske är lite konstig.

Indie-spel är väl helt enkelt inte för alla, precis som att RPG inte är för alla. Tycker bara det känns tråkigt när man själv inte upplever den magi som andra upplever från ett spel, det känns ju som att man går miste om nåt.

Det var mer det att det kändes stelt och fattigt på liv jämfört med alla peka och klicka-äventyrsspel man kört innan. Som att spela Mulle Meck istället för Monkey Island ungefär.

Medlem
Medlem

Man får väl se det lite som digital konst på hög nivå. Alla kan inte gilla det. Själv tyckte jag det var helt underbart främst då miljöerna och atmosfären. Har inte spelat ett peka och klicka äventyr sen space quest och King quest.

Medlem

Vad kommer det kosta då?


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

Årets spel 2009 utan tvekan. Ett fantastiskt hantverk, och jag tycker synd om dem som inte kan uppskatta det.

Medlem

Trevligt, det blir ett köp

1
Skriv svar