ModNation Racers

Robot
ModNation Racers

Med Modnation planerar Sony att förändra casual-racingen på samma sätt som man revolutionerade plattformsgenren med LittleBigPlanet.

#sony, #modnation-racers, #littlebigplanet, #mario-kart-wii, #forza-motorsport-3


Medlem
En första titt på Modnation Racers

Låter som det kan bli ett rätt kul spel, Zero Gear med lite fler möjligheter och kanske lite skönare körfysik låter det som.

"Det hackar och rycker mer än Michael J Fox under press. " Den väntade jag mig inte av FZ, men jag skrattade

Medlem

Det är riktigt kul att bygga banor i betan. Så den funktionen kan bara bli ännu bättre när man får tillgång till hela spelet.

Men som sagt, laddningstiderna. Det bara måste fixas till release.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Det här kan nog bli något! Det ska bli intressant att följa det här.

Medlem

Spelet har en stor potential och vad utvecklarna har sagt så arbetar de på att fixa landningstiderna, kontrollen och bilduppdateringen. Om de fixar alla dessa tre saker så kommer detta bli ett riktigt kul Mario Kart spel. Mario kart 2.0 med andra ord!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

KoP
Medlem

För puttenuttigt för min smak. Men säkert kul om man gillar stilen.

Medlem

"Det hackar och rycker mer än Michael J Fox under press. "

hahaha banne mig roligast jag hört idag!

Tack för det skrattet.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Ser jävligt roligt och lovande ut!!! Blir dikussion om det hära spelet med The old PS3 Council polarna

Medlem

Är riktigt trivsamt faktiskt, ungarna hade riktigt skoj med att sätta ihop figurer och bilar(minst EN i familjen har givetvis en hamsterhjul-driven bil)

Medlem

FAN VA EPIC


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Spelade i den stängda Betan, försökte aldrig ens bli med i den här.
Största jag har att klaga på är dock inte med nånstans annars som jag sett: bara utseendet som förändras hur man än bygger.. Låg som hög, stora som små däck, mönstrade som omönstrade, alla bilar går lika fort! Känns som att man tagit bort hela delen med att köra personligt på alla sätt utom ögongodis.

Medlem

Jag gillar att skapa egna banor. Re-Volt och sådana spel är alltid roliga.

Fråga, kan man köra mot AI på sina banor eller måsta man köra mot människor?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Jag gillar att skapa egna banor. Re-Volt och sådana spel är alltid roliga.

Fråga, kan man köra mot AI på sina banor eller måsta man köra mot människor?

När du är klar med din bana kan du välja att köra en provrunda på din bana med motståndare. Just betan saknar ju enspelarläget med undantag för time trial.

Medlem

Fint, jag har länge saknat nåt sånt här till PS3an! Tjejen har velat ha Mario Kart ett bra tag, men jag är inte jättesugen på att lägga ut flera tusen för en grunduppsättning Wii bara för att kunna spela 2-3 lågupplösta Mario-spel.

Medlem
Skrivet av Nielsen:

När du är klar med din bana kan du välja att köra en provrunda på din bana med motståndare. Just betan saknar ju enspelarläget med undantag för time trial.

Fix'd

Medlem
Skrivet av mixxx:
Skrivet av Nielsen:

När du är klar med din bana kan du välja att köra en provrunda på din bana med motståndare. Just betan saknar ju enspelarläget med undantag för time trial.

Fix'd

Haha, Fix'd, tack

Medlem

Verkar trevligt, ser fram emot en riktig recension.

Inaktiv

behövs lite skönt lokallir till ps3an utöver LBP hoppas laddningstiderna löser sig.

Inaktiv

Hahaa.. "Big nasty jump... check!"

1
Skriv svar