Skärm till Xböx360?

Skärm till Xböx360?

Tjenare

Har tänkt skaffa mig en Kryssbox 360, och då också en skärm, men jag kan inte hitta vad jag vill ha.

Alla TV-apparater som jag kan hitta kostar mer än 2500kr, och min budget är på max 2000kr. Så då började jag kolla på datorskärmar istället.

BenQ E2200HD: Den har HDMI, Headset jack och hela det där alltet, men fungerar den att spela konsol på?

Ifall ni vet någon bra TV under 2000kr på 22" eller högre så skulle jag vara tacksam ifall ni kunde länka till någon.

(Lite trött atm så kanske missade något. )


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Japp, den ska funka. Brorsan brukar använda den för att spela på.


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem

Jepp, bilden är utmärkt så länge du sitter rakt framför, men kan säga direkt att högtalarna är helt värdelösa.

Det är en speciell känsla att hoppa runt på Crackdown på den skärmen iaf.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Perfa, då ska jag ta och lägga till den till min "shopping"-lista. ^^


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Inaktiv

Apropå Crackdown, fasen va sugen jag blev på att skaffa det igen.

Skrivet av NineUp:

Apropå Crackdown, fasen va sugen jag blev på att skaffa det igen.

Känns det inte som lite fel ställe att skriva det? ^^


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Ser på din FZ info att du har en ps3, har du bra tv/ datorskärm till den konsollen ?
Om du har det varför skaffa en skärm till,
eller lirar du ps3 på en gammal tjocktv ?

Skrivet av Hizzi:

Ser på din FZ info att du har en ps3, har du bra tv/ datorskärm till den konsollen ?
Om du har det varför skaffa en skärm till,
eller lirar du ps3 på en gammal tjocktv ?

Det är så att min PS3a står uppe i vårt "TV-rum" med surround och 42" Sony och där är den också då DVD/Blue-Ray spelare. Jag hade då tänkt skaffa mig en xböx för att ungefär alla mina kompisar spelar xbox och för att mina föräldrars sovrum ligger precis bredvid "TV-rummet", så det är inte en sån bra idé att dra igång Killzone2 med surround och allt sånt klockan 1 på natten när dom andra vill sova och jag vill spela. ^^

Då bestämde jag mig för att spara ihop lite pengar och köpa en xbox som jag kan ha nere i mitt rum och där då med en inte allt för stor skärm. Slipper jag störa mina föräldrar när dom ska sova och jag slipper gå upp ur sängen på morgonen. ^^


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

aha.. det gammla päronen har sängkammaren bredvid tv/spelrummet problemet,

det känner man allt igen när man var en liten rackare...

1
Skriv svar