Kom ihåg Star Trek Online-tävlingen

Robot
Medlem
Kom ihåg Star Trek Online-tävlingen

Lycka till allihop

Inaktiv

tackar, bugar och bockar.

Medlem

Lycka till alla

Medlem
Inaktiv

Får hålla tummarna nu då

Medlem

Åh Star Trek FTW, studiebidragskassan räcker inte för att kunna köpa det!

Medlem

Hade varit nice att vinna det här. Vill gärna spela vidare när min Early Access går ut, men jag har inte så mycket pengar efter Mass Effect 2.

Medlem

Pew pew!

Nån som tycker om det?

Medlem

Lycka till allihop!
Betan var grym, hela spelet måste väl vara guld värt för en trekkie/trekker/gamer

Medlem
Skrivet av Manley:

Pew pew!

Nån som tycker om det?

Spelet är inget mästerverk men rymdstriderna är riktigt roliga. Är kul att behöva ta hänsyn till skeppets position och rotation för att maximera effektiviteten.

När man kommer upp till skepp som har sju eller åtta vapenbatterier som ska skjuta på en gång, då får man mycket att göra.

Medlem

Thank god for the "Fire at will" då

FIRE EVERYTHING!

Medlem

Live long and prosper!

\\//


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Phasers set to Kill!

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Lycka till allihop!
Betan var grym, hela spelet måste väl vara guld värt för en trekkie/trekker/gamer

njae inte precis :/ det är helt ok, men just nu är det bara ett spel med Star Trek märket på sig, noll innehåll, man klickar sig igenom missions för det är exakt samma sak som förra gången, kartorna ser likadana ut, samma 100 enemies man måste döda på marken, etcetc.. Och dom ska stoppa in ännu mer combat content, istället för att fixa lite intressantare explore tex, och headstarten är ju bara en fortsättning på betan, 30% downtime är det väl uppe i nu ungefär..

spelet hade behövt ytterligare någon vecka, troligen upp emot en månad till i beta.

XAM
Medlem

Hoppas verkligen jag vinner detta Lycka till alla!

1
Skriv svar