Battlefield: Bad Company 2

Robot
Battlefield: Bad Company 2

Plötsligt under min hyfsat tråkiga ökenvandring dundrar ett jaktplan över mig på låg höjd. Det jag inte märker förrän efter att hela skärmen förvandlats till ett gult och rött inferno är att det släppte sina bomber på mig. Trots vårt explosiva möte innebar premiären med Battlefield 1942 kärlek vid första ögonkastet.

#battlefield-bad-company-2, #battlefield-bad-company, #dice, #electronic-arts, #medal-of-honor, #activision, #call-of-duty-modern-warfare-2, #battlefield-2


Medlem
Bad Company 2 - nya färska intryck

Fy fan nu blev jag ännu mer taggad.

Inaktiv

längtar så till beta! kommer bli fett najs!

Medlem

klart man införskaffar detta, frågan är bara till 360 eller PC?

Medlem

Samurai: Självklart på PC


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Har ni testat något på pc??

Medlem

Meck: På torsdag börjar betan till PC.. Är så enormt taggad.

Medlem

epicly nice, bra skrivet calle.

Medlem

Kommer det komma ett demo så man får testa om burken klarar av det, eller om jag ska boka det till ps3 direkt?

Medlem

Ja jävlar vad man längtar nu! Bra skrivet! Betan på torsdag.

Medlem

Gee miiiiiiiig ffs ursäkta språket haha

Medlem

Det här ska bli sköj:D

Medlem

Mmm!! eyecandy!

Medlem

Modern warfare släng dig i väggen

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Modern warfare släng dig i väggen

Det kan dom verkligen göra , ångrar mig att jag slängde bort 600kr på det spelet kunde lika gärna väntat på det här och ha dubbelt så kul

Medlem

Längtar!!!!!!!PC-versionen bokad sedan lång tid tillbaka Hur får man beta-key? Vill verkligen komma med i betan då jag inte haft något seriöst lir på länge...

Skrivet av sgt_lol:
Skrivet av SWEBarb:

Modern warfare släng dig i väggen

Det kan dom verkligen göra , ångrar mig att jag slängde bort 600kr på det spelet kunde lika gärna väntat på det här och ha dubbelt så kul

Haha va kul det skulle va om BF bad company 2 sög häst ba***:D

Men jäsiken vilken bild

ser det ut så där in-game får man nog byta bort sitt 8800gts med ett 5850 kort eller nåt:up:


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Jäklar dom har verkligen gått upp sig.
För i det första bf1942 så är infantriet nästan värdelöst och i bf2 är det bättre men det här tar ju priset.
Det bästa enligt mig från alla First Person Shooters

Medlem

fan jag trode inte att jag kunde längta mer än jag redan gjorde, men det märker jag nu att det kunde jag tydligen.

Medlem

Gaah! ME WANT! Undrar om datan fixar det... Tveksamt... Man vill ju ha riktig snygg grafik så det blir nog att införskaffa till 360:n

Medlem

WUNDERBAR! Köper en betanyckel om någon har en till salu..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Gillade inte ettan och jag lirade MP beta till PS3 och det gillade jag inte heller men kanske skulle göra sig bätre på PC!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

Solklart köp, redan förhandsbokat.

Medlem
Skrivet av Hymer:

Samurai: Självklart på PC

Achievments då?

Medlem

"Sammantaget känns Bad Company 2 mer som Battlefield 2 än vad föregångaren gjorde" Tack!


signatur

B lup

Medlem
Citat:

"Till skillnad från betan kommer det i det färdiga spelet krävas att du låser upp defribrillator och liknande extraprylar genom erfarenhetssystemet, men enligt multiplayerdesigner Kristoffer Bergqvist kommer veteraner, som han uttryckte det, få tillgång till utrustningen direkt."

Hmmm, ägare av BF2 och BF2142 fördelar?

Har ju en "cool" 2'a framför mitt namn i BF2142 för att jag har BF2, kanske funkar på samma sätt i BF:bc2 men utöver en liten pin kanske man får nån upplåsning ?

http://img12.imageshack.us/img12/67/bildjg.jpg


signatur

medlem av - <a href="http://www.the58th.com" target="blank">the 58th marine corp</a>

Medlem

Ser fantastiskt ut, finns det några preliminära systemkrav att få tag på?


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem
Skrivet av Fifty:

Ser fantastiskt ut, finns det några preliminära systemkrav att få tag på?

http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archi...

Fyy fan vad köttigt det kommer bli på torsdag!

Medlem
Skrivet av Eottt:

"Sammantaget känns Bad Company 2 mer som Battlefield 2 än vad föregångaren gjorde" Tack!

Amen Brotha!!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Får man bara AKS-74U om man bokar hos Webhallen? Får man inte den i Limited Edition oavsett vart man bokar?

Skriv svar