Mass Effect 2 - Sci vs Fi

Robot
Medlem
Mass Effect 2 - Sci vs Fi

Vet redan vilka jag kommer att lira med i alla fall:)

Inaktiv
Skrivet av FZ:

Mass Effect 2 släpps nu på tisdag...

Tisdag i USA medans alla andra får vänta tills den 28e elller var det den 29e? Hur som helst, ser så fram emot ME2

Inaktiv

Skön trailer, spoilar halva spelet så tänk er för innan ni ser den.

Medlem
Skrivet av Desmin:
Skrivet av FZ:

Mass Effect 2 släpps nu på tisdag...

Tisdag i USA medans alla andra får vänta tills den 28e elller var det den 29e? Hur som helst, ser så fram emot ME2

Tror det är den 29e
.. men vi som beställt CE får juh vänta forfuckingeveer.. blir tokig av all väntan..

Inaktiv
Skrivet av Mykee:
Skrivet av Desmin:
Skrivet av FZ:

Mass Effect 2 släpps nu på tisdag...

Tisdag i USA medans alla andra får vänta tills den 28e elller var det den 29e? Hur som helst, ser så fram emot ME2

Tror det är den 29e
.. men vi som beställt CE får juh vänta forfuckingeveer.. blir tokig av all väntan..

28e är det, alltså för vanliga edition.

Medlem

26e för Nordamerika, 27e för Tjeckien (lol wut?:P), 28e för Eurozone (större delen av europa alltså) plus Australien och 29e för Storbritannien, Nya Zeeland och Polen.

Så, är alla glada nu? kan tillägga att CE är försenad, i alla fall i Sverige, till den 4e.

Och kan man annat än att älska Yvonne?:$:D


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Mass effect 2 kommer nog bli grymt bra! Och att Yvonne är med, gör ju inte det precis sämre... :heart:

Medlem

Ni menar my ASS EFFECT 2!

Det blir väl so so som det mesta inom dagens sunkiga spelbransch!

1an var ok, inte mer, så vi får se, en skärmdump eller en renderad filmsekvens skildrar inte spelupplevelsen, utan det är först när du sitter framför burken och hårdvaran pressas till det yttersta, ja då du är 500-700 kr fattigare ser du om du satsat på rätt spel eller om bolagen har röfknôllat dig i vanlig ordning

Vi får se, vad jag har lärt mig dem senaste åren framförallt är att inte ha för stora förhoppningar, för när det gäller spel så kommer besvikelsen fort.


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Mass Effect 2 är ett grymt bra spel!

Medlem
Skrivet av 7an:

Ni menar my ASS EFFECT 2!

Det blir väl so so som det mesta inom dagens sunkiga spelbransch!

1an var ok, inte mer, så vi får se, en skärmdump eller en renderad filmsekvens skildrar inte spelupplevelsen, utan det är först när du sitter framför burken och hårdvaran pressas till det yttersta, ja då du är 500-700 kr fattigare ser du om du satsat på rätt spel eller om bolagen har röfknôllat dig i vanlig ordning

Vi får se, vad jag har lärt mig dem senaste åren framförallt är att inte ha för stora förhoppningar, för när det gäller spel så kommer besvikelsen fort.

Neggo ><
Måste vara jätte tråkigt att gå runt och inte hoppas och förvänta sig nånting, det är väl bara att inte vara helt ostabil och bryta ihop om det inte lever upp till alla förhoppningar - big deal \o/

Går hellre runt i 2 år och ser fram emot något än att vara konstant likgiltig. Sen tvivlar jag starkt på att dom kollat på Mass Effect 1 och sagt "Fan.. vad kan vi göra sämre?" och gjort det sämre.. och allt dom visat har varit awesome.. och jag gillar ettan.. så jag tänker ha massor med förväntningar, and it's awesome!

Medlem

Ettan var sådär och tvåan kommer antagligen vara sådär med. Jag gillar personligen inte fighting-systemet så det är egentligen inget spel för mig. Men som troget Bioware-fan har man förstås bokat 1000-kronorsutgåvan! Som kommer när den kommer.

Medlem

Ettan va bland de bästa jag spelat, lär ha svårt att motstå 2:an

Medlem

*host* läckt *host*

Inaktiv

Massor har redan fått spelet under torsdag och fredag, pre order strul ftw. Tror det fanns på torrents torsdag? Pirater jobbar förbannat snabbt.

Tror knappast många amerikanare eller länder med sämre internet kommer kunna ta ner skiten innan dom kan gå och köpa den.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Jo, den spoilar väldigt mycket den fina trailern...
Men den är fin i alla fall!

PS. Lätt att jag ska börja titta på Chuck. DS.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem

Stämmer det att det är viktigt att man har kvar sina gamla gamesaves från första Mass Effect? Jag har tyvärr formaterat bort dom i så fall :(.

Medlem
Skrivet av superapan:

Stämmer det att det är viktigt att man har kvar sina gamla gamesaves från första Mass Effect? Jag har tyvärr formaterat bort dom i så fall :(.

Det ska enligt Bioware inte vara növändigt, mest en kul grej att ta med sig sina val från ettan in i tvåan. Hört många som tänker köra från scratch trots att dom har sparningar från ettan att tillgå.

Medlem

@ inlägg #8 (7an)

Fan va rolig jag är.

Nej men, allvarligt. Håller med. De bästa spelen är de som inte är hypade eller kända, oftast.

Alá Cortex Command eller nåt.

Medlem
Skrivet av 7an:

Ni menar my ASS EFFECT 2!

Det blir väl so so som det mesta inom dagens sunkiga spelbransch!

1an var ok, inte mer, så vi får se, en skärmdump eller en renderad filmsekvens skildrar inte spelupplevelsen, utan det är först när du sitter framför burken och hårdvaran pressas till det yttersta, ja då du är 500-700 kr fattigare ser du om du satsat på rätt spel eller om bolagen har röfknôllat dig i vanlig ordning

Vi får se, vad jag har lärt mig dem senaste åren framförallt är att inte ha för stora förhoppningar, för när det gäller spel så kommer besvikelsen fort.

vafan 7an.. om du är så sjukt jävla bitter så har ja svårt att tro att du är så bra på ditt jobb om du nu jobbar inom spelbranchen. ME 1 är en av de bättre RPG som finns, ME2 är bara bättre (ja, ja kunde inte hålla mig.. jävla razor)
Känns jävla slöseri på energi o hänga här om det enda du gör är att gnälla.

Medlem

Jag diggar verkligen ME2 än sålänge, infiltrator ftw <3

Medlem
Skrivet av NickBomb:

Jag diggar verkligen ME2 än sålänge, infiltrator ftw <3

Efter att läst och ha sett klipp?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar