Rebellion snackar AvP-nostalgi

Robot
Medlem
Rebellion snackar AvP-nostalgi

19 februari kommer det väl, inte 19 mars?

Medlem

AVGN kommer lätt att bli irriterad på att det inte heter AvP 3

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

AVGN kommer lätt att blir irriterad på att det inte heter AvP 3

haha det kommer han!

Jag säger då AVP 3, eftersom det är spel nummer tre.

Medlem
Skrivet av matte76:

19 februari kommer det väl, inte 19 mars?

För mycket avokado i mitt system misstänker jag!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Bara dom får till farten igen, AvP 1 Gick tok snabbt. AvP 2 var mycket långsammare och Aliens förlorade stort på detta då dom var enkla att skjuta ner, trots Pounce. Man vart nästan tvingad att spela den lille snabba Alien varienten för att ha en chans.

Problemet med AvP 3 är väl att det ska funka på konsoller med, där blir den lägre hastigheten inte ett lika stort problem då man inte är lika snabb med siktet. Men måste ändå vara hyffsat snabbt för att det ska funka med de närstridsorienterade aliens.

Samt hoppas allt inte blir konstiga quicktime events och scriptade kills utan det fortfarande handlar om att flyga förbi en marine och sikta in snärten av svansen perfekt. Istället för att få en automatisk kill Gears of War style när man råkar trycka attack tillräckligt nära.

Men do wants!


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Fy fan vad jag längtar!

Medlem

awesome


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

Medlem

jag har inte fattat riktigt.
är detta en remake på 1an och inte en uppföljare?
eller 2an kanske inte var en riktig uppföljare heller?
jag har spelat tidigare AvP spelen men jag minns inte


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

jag har inte fattat riktigt.
är detta en remake på 1an och inte en uppföljare?
eller 2an kanske inte var en riktig uppföljare heller?
jag har spelat tidigare AvP spelen men jag minns inte

Alla tre är väl fristående från varandra?

Har många bra minnen ifrån tvåan, men är lite ledsen angående ettan D:. Har den men har aldrig fått den att funka. Har testat på många olika datorer bland annat en eller om de kanske var två med windows 98 som ju var standard när det begav sig.

Medlem
Skrivet av Darkst@r:

Har många bra minnen ifrån tvåan, men är lite ledsen angående ettan D:. Har den men har aldrig fått den att funka. Har testat på många olika datorer bland annat en eller om de kanske var två med windows 98 som ju var standard när det begav sig.

Köp ettan på steam. Uppdaterat för dx9 och funkar fin fint. För övrigt sjukt kul hehe.

http://store.steampowered.com/app/3730/


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem
Skrivet av gurkoz:
Skrivet av Darkst@r:

Har många bra minnen ifrån tvåan, men är lite ledsen angående ettan D:. Har den men har aldrig fått den att funka. Har testat på många olika datorer bland annat en eller om de kanske var två med windows 98 som ju var standard när det begav sig.

Köp ettan på steam. Uppdaterat för dx9 och funkar fin fint. För övrigt sjukt kul hehe.

http://store.steampowered.com/app/3730/

Bra förslag, hade ni inte en artikel om det? 8D

Men det kommer fortfarande ligga och gnaga i bakhuvudet varför spelet bara gick i typ 1 FPS på alla system även fast de översteg kraven med råge...

Medlem

Tyvärr så var det ingen multiplayer med på 1:an som kom med steam 15 jan. Det hade varit väldigt kul.

Medlem
Medlem
Skrivet av Darkst@r:
Skrivet av gurkoz:
Skrivet av Darkst@r:

Har många bra minnen ifrån tvåan, men är lite ledsen angående ettan D:. Har den men har aldrig fått den att funka. Har testat på många olika datorer bland annat en eller om de kanske var två med windows 98 som ju var standard när det begav sig.

Köp ettan på steam. Uppdaterat för dx9 och funkar fin fint. För övrigt sjukt kul hehe.

http://store.steampowered.com/app/3730/

Bra förslag, hade ni inte en artikel om det? 8D

Men det kommer fortfarande ligga och gnaga i bakhuvudet varför spelet bara gick i typ 1 FPS på alla system även fast de översteg kraven med råge...

Fast den versionen på Steam har inte multiplayer. Det sägs att dom jobbar på en MP-patch som ska komma snart. Hoppas bara att det stämmer.

Men annars så funkar den som sagt fin fint.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Skulle vilja ha ett demo så man kan testa Se om datorn pallar eller dör helt xD

Medlem
Skrivet av Naida:

Skulle vilja ha ett demo så man kan testa Se om datorn pallar eller dör helt xD

Systemkraven är släppta. Finns en artikel om det här på FZ.

1
Skriv svar